ויקי עזרא מנתניה, בעלי מסעדת הכריכים "לחם חביתה" שזכתה לפרסום בעקבות שיר על המקום שהפך ללהיט ברשת, הותקף אתמול (יום ראשון) יחד עם בנו על ידי שלושה רעולי פנים. מעצרם של החשודים הוארך עד ליום חמישי. "אני בסדר, המשטרה תפסה את התוקפים על חם", אמר עזרא ל-ynet.
2 צפייה בגלריה
לחם חביתה
לחם חביתה
ויקי עזרא, בעלי "לחם חביתה"
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
לחם חביתה
לחם חביתה
(צילום: יאיר שגיא)
לפי החשד, סכסוך התגלע אתמול בין בנו של עזרא לבין אחד החשודים, שהרקע הוא ככל הנראה ויכוח על חניה. בעקבות אותו ויכוח, כך לפי החשד, השלושה הגיעו לעסק באזור התעשייה החדש בנתניה כשהם מצוידים בלום ובסכין - שאיתה תקף את עזרא. אחד מהחשודים תקף את הבן, והשלישי "אבטח" את שני התוקפים. צוות מד"א הוזעק למקום, אך האב והבן סירבו לקבל טיפול.
במשטרה אמרו כי שוטרים שהיו באזור הבחינו בתקיפה ועצרו את שלושת החשודים, עומרי מיוסט (27) ורועי בונקר (38) מנתניה, וגבי חנני (30) מחולון. המשטרה מייחסת להם עבירות של החזקת אגרופן, תקיפת סתם על ידי שניים או יותר ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.
בדיון להארכת מעצרם, שהתקיים בבית משפט השלום בפתח תקווה, טענה המשטרה כי לשלושת החשודים עבר פלילי עשיר גם בעבירות אלימות. בונקר טען בחקירתו כי רק עבר במקום, בעוד השניים האחרים שמרו על זכות השתיקה. עוד טענה המשטרה בדיון כי לאב ולבנו נגרמו חבלות והם דיממו. בהחלטה קבע בית המשפט כי קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר, והאריך את מעצר החשודים בארבעה ימים.
"לחם חביתה" הפך להיות מפורסם בעקבות שיר שכתבו הבעלים, שבמהרה רץ ברשתות והפך את המקום לפופולרי. "אני לא בנוי לדברים האלה בכלל, יש לי חבלה ביד אבל אהיה בסדר. בגלל ויכוח שטותי עלה לאנשים השתן לראש", אמר ויקי עזרא ל-ynet. "כבר לא מבין מה קורה בעולם שלנו, אני והבנים שלי היינו בכלל בסגירה של העסק".