המשטרה הגישה אתמול (שני) כתב אישום נגד תושב תל אביב (49) בגין תקיפת נהג המונית שלמה יצחקי (70) בשבוע שעבר בעיר. הוא נאשם בעבירות של תקיפת קשיש הגורמת חבלה ממש ואיומים.
התקיפה אירעה ביום ראשון שעבר בסביבות השעה 14:00 בצהריים, כשיצחקי חיכה לנסיעה שהוזמנה דרך אפליקציית גט ברחוב אבא אחימאיר בתל אביב. הנאשם נכנס למונית עם בתו הפעוטה, יצחקי התלונן בפניו על ההמתנה ובתגובה, קילל אותו הנאשם.
2 צפייה בגלריה
שלמה יצחקי והתוקף
שלמה יצחקי והתוקף
יצחקי, אחרי שהותקף
לאחר מכן יצחקי ביקש ממנו לצאת, והנאשם איים עליו. כשיצא יצחקי לסגור את הדלת, שהנאשם השאיר פתוחה, הכה אותו הנאשם באגרופים בפניו, בראשו ובחזהו, וגרם לו חבלות שדרשו טיפול רפואי, לרבות דימום בפניו.
אחרי שהותקף סיפר יצחקי: "חיכיתי ממש על הכביש. התקשרתי והוא לא ענה, ואז כשהוא חזר אליי אמרתי שאני מחכה כמה דקות על הכביש וחוסם. הוא התחיל להתקדם אליי, אבל היה אוטובוס מאחוריי אז זזתי כמה מטרים כדי לא לחסום אותו. הוא צעק עליי בטלפון 'מה אתה נוסע?'.
"הוא נכנס למונית עם ילדה קטנה והדבר הראשון שהוא אמר לי זה 'סע יא שמאלני מסריח מניאק', ולא הפסיק לקלל. עצרתי את הנסיעה ואמרתי לו שיירד מהאוטו. הוא ירד ושם את הילדה בעגלה תוך כדי שהוא אומר לי 'אני אטפל בך, אני אטפל בך'", הוא הוסיף.
2 צפייה בגלריה
שלמה יצחקי והתוקף
שלמה יצחקי והתוקף
התוקף, שצולם במצלמת הרכב של הנהג
לדברי יצחקי, "הוא השאיר את הדלת פתוחה, לא שמתי לב ונסעתי קצת קדימה, ואז קלטתי את הדלת אז עצרתי ויצאתי לסגור אותה. הוא השאיר את הילדה מאחור, רץ אליי - והתחיל לפוצץ אותי במכות". בנו של יצחקי סיפר: "הוא הסתער עליו במכות לפנים. פתח לו את הגבה, שבר לו את האף, כולו דימם. בן אדם אכזרי, ללא כל סיבה".
התקיפה התרחשה לעיני עוברי אורח שהזעיקו את המשטרה. התוקף אותר זמן קצר לאחר מכן ועוכב לחקירה. אתמול הוגש נגדו כתב האישום וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים נגדו.