אלפים ליוו למנוחות את ישראל אליהו סויסה ז"ל, החייל הבודד מסיירת צנחנים שנהרג בתאונת דרכים בזמן הפוגה מהלחימה ברצועת עזה. משפחתו של סויסה הגיעה להלוויה מקנדה. "ביום הראשון הגעת לסיירת עם חיוך גדול. עם כל הלחץ, זכיתי לראות אותך מתקדם עם פק"ל הנגב", ספד מפקדו, סגן אסף הנדל.

"תמיד כשהיה לך קשה אמרת שאפשר להמשיך", הוסיף הנדל. "כשהמשפחה שלך שבה לקנדה אמרת שאתה תישאר כאן במדינה שכל כך אהבת. בהתרעננות האחרונה שלחת לי תמונה מפאב ברעננה. נזכור תמיד כמה כוח היה לך. נוח על משכבך בשלום גיבור ישראל".
חברו לצוות, סמ"ר ריף קיוויתי, ספד לו: "אנחנו לא מעכלים שלא תשוב עוד. סויסה, תמיד עם הנגב על שתי ידיים ואומר שאפשר עוד. היית כל כך מקצועי, היית נכס לכיתה, לצוות, לא ידעת מה זה פחד. בכל מקום מצאת משפחה לצידך עם החיוך הגדול שלך".
1 צפייה בגלריה
ישראל אליהו סויסה
ישראל אליהו סויסה
ישראל אליהו סויסה ז"ל
(צילום: מנחם גייזינסקי מsmiling Soldiers projec)
חברו הקרוב, צבי זילברמן, ספד: "איבדנו מלאך. הגוף שלו פה, הוא פה ואנחנו איתו. הוא נכנס ראשון לכל בית ממולכד, תמיד היה בשמחה ומחייך. ישראל היה בן אדם שכולם אהבו אותו".
במהלך התקופה שהיה חייל בודד התגורר ישראל ב"בית של בנג'י" ברעננה, בית לחיילים בודדים. מנהל המקום ספד לו: "הוא אהב לשחק הוקי, לנגן בפסנתר ותמיד, אבל תמיד, עם חיוך גדול על פניו. הוא היה חבר אמת, כולם אהבו אותו. הוא היה גאה מאוד בשירותו הצבאי ובדרך שלו בצבא".