חבר הכנסת איתמר בן גביר, שחלה בקורונה, אושפז במהלך הלילה (בין שישי לשבת) בבית החולים הדסה שבירושלים בעקבות החרפה בתסמיני הקורונה. בן גביר מסר כי הוא חש בטוב, נמצא בהכרה מלאה ובהשגחה של צוות הרופאים.
בן גביר אמר השבוע לאולפן ynet שהקפיד לשמור על הכללים, אך ביקר בשבוע שעבר בחמש חתונות ובהפגנה - ובמהלכן לחץ ידיים למאות אנשים. "הלכתי עם מסכה וזה לא היה מספיק", אמר. "אני קורא לציבור ללכת להיבדק ולהתחסן. אני לא יודע מה היה אם לא הייתי מחוסן. חברים, זו מחלה ארורה, אסור לנו לטמון ראשנו בחול".
1 צפייה בגלריה
איתמר בן גביר בריאיון לאולפן ynet
איתמר בן גביר בריאיון לאולפן ynet
איתמר בן גביר
(צילום: הדר יואביאן)
באותו ריאיון איחל בן גביר החלמה מהירה לחבר הכנסת גלעד קריב, שאושפז גם הוא בעקבות קורונה ושוחרר שלשום. בן גביר הוסיף: "למרות חילוקי הדעות מכאן ועד להודעה חדשה, במחלה הזאת אין ימין ושמאל, דתיים או חילונים".
אחרי שחרורו מבית החולים, ח"כ קריב הודה לצוותים הרפואיים ומסר: "ראיתי כיצד הם מתייחסים לכל חולה בצורה המקצועית ביותר ובמסירות גדולה. אני מודה לכל מי שדרש לשלומי וקורא לכן ולכם, לכו להתחסן למען עצמכם, סביבתכם ולמען חוסנה של המערכת הבריאות שלנו". אתמול הוא כתב בטוויטר: "כמה טוב להיות בבית לשבת. שמרו על עצמכם, על היקרים לכם, ונשמור ביחד האחד על השני. מתחסנים ומקפידים על ההנחיות".
מלבד קריב ובן גביר, שלושה חברי כנסת נוספים אובחנו בימים האחרונים עם קורונה, בהם ענבר בזק (יש עתיד), עופר כסיף (הרשימה המשותפת) ושמחה רוטמן (הציונות הדתית).