2 צפייה בגלריה
ניר צרויה שנרצח בפתח תקווה
ניר צרויה שנרצח בפתח תקווה
ניר צרויה
המשטרה עצרה ביומיים האחרונים שבעה חשודים במעורבות ברצח של ניר צרויה, בן 32 שנורה למוות בפתח תקווה בלילה שבין חמישי לשישי. זאת בנוסף לחשוד שנעצר בזירה בליל הרצח. צרויה נמצא ירוי בתוך רכב סמוך לגן ציבורי ברחוב הגדנ"ע בעיר, וצוות מד"א קבע את מותו במקום.
שלושה מהחשודים הם אחים - אליהו (18), טל (22) וליאור (25) פרדה מפתח תקווה - שנעצרו שלשום ביחד עם חשוד נוסף, ואנדיהון אגומאס (25). שלושת האחים גרים סמוך למקום שבו נרצח צרויה. החשודים מכחישים את המיוחס להם, ואמש מעצרם הוארך בשלושה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. בית המשפט קבע כי מדובר בחשד ראשוני שנדרש לבססו או להפריכו.

אתמול נעצרו שלושה חשודים נוספים. בטבריה נעצר דולב שי ואנונו (21), ובנוסף נעצרו גם שלמה בייך (28) ובלאי קיברה (28). מעצרם של השלושה הוארך בארבעה ימים.
מיד לאחר הרצח המשטרה עצרה בזירה את אדם סבהט (29), שברכבו נמצא הקורבן ירוי, ומעצרו הוארך מאז. בחקירתו טען סבהט כי הבחין בצרויה כשהוא פצוע ומנופף בידיו, ולכן העלה אותו לרכב כי רצה לקחת אותו לטיפול רפואי. עם זאת, במשטרה לא שוללים כי הוא ירה במנוח, ורק לאחר מכן רצה לפנותו לבית חולים.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת הרצח בפתח תקווה
בין היתר נבדק חשד כי הירי הוא המשך לקטטה בגן ציבורי שהתרחשה קודם לכן, ואף נבדק אם היה ניסיון לקחת את צרויה לבית חולים או להבריח את גופתו מהזירה. תושב שמתגורר ליד הגן הציבורי סיפר שבשעה 4:30 לפנות בוקר שמע צעקות של שתי חבורות במקום, שבהמשך התפצלו ועזבו את המקום. "זמן לאחר מכן שמעתי יריות - והבנתי שזה קשור לקטטה", הוא הוסיף.
הדיווח על האירוע התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 4:50, בלילה שבן חמישי לשישי. פרמדיק מד"א אלעד פולק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע מחוסר הכרה כשהוא סובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וניתוח חירום בשטח, אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".