2 צפייה בגלריה
תלמידי כיתה ט בחטיבת הביניים אורט דפנה קריית ביאליק
תלמידי כיתה ט בחטיבת הביניים אורט דפנה קריית ביאליק
"הגיע הזמן לנוח קצת". תלמידי כיתה ט' בחטיבת הביניים אורט דפנה קריית ביאליק
(צילום: אלעד גרשגורן)
על רקע עיצומי המורים, שגם הבוקר (שני) ישבתו עד 10:00 בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים במחאה על תנאי שכרם, שנת הלימודים בחטיבות ובבתי הספר התיכוניים תסתיים היום. 793,600 תלמידים ייצאו לחופשת הקיץ, בהם 136,200 תלמידי י"ב המסיימים 12 שנות לימוד.
החופש הגדול אמנם יתחיל היום באופן רשמי עבורם, אך מבחינת תלמידים רבים היא תחל רק ב-7 ביולי לאחר שייגשו לבחינות הבגרות בספרות, פיזיקה, מתמטיקה, עברית ואנגלית. בעוד עשרה ימים יצטרפו אליהם כשני מיליון תלמידי גני הילדים ובתי הספר היסודיים, שיסיימו גם את את שנת הלימודים.
2 צפייה בגלריה
תיכוניסטים יוצאים לחופש הגדול
תיכוניסטים יוצאים לחופש הגדול
התיכוניסטים של שוהם יוצאים לחופש הגדול. "השתדלנו להפוך את המשבר להזדמנות"
(צילום: יריב כץ )
במועצה המקומית שוהם חגגו תלמידי תיכון "שוהם" את היציאה לחופש הגדול. "לצאת לחופשה זה תמיד כיף", אמר נדב שראל, שמסיים את כיתה י"ב במגמת פיזיקה. "היתה לי שנה מעניינת וטובה. לצד הלימודים השקענו הרבה בנבחרת הרובוטיקה של בית הספר ובהכנה לתחרויות. הגיע זמן לנוח קצת".
מנהלת תיכון "שוהם", איריס בויקיס, אמרה: "הסתיימה שנת לימודים שבה חזרנו לשגרה והתמודדנו עם שאריות הקורונה. התמקדנו השנה בהשלמת הפערים ובפעילות חברתית. התלמידים והצוות יוצאים לחופשה שבהחלט מגיעה להם, אחרי עבודה קשה והרבה השקעה".
מי שבמיוחד נרגשים הם תלמידות ותלמידי כיתות ט' ברחבי הארץ, שסיימו שלוש שנות לימודים בחטיבות הביניים, מתוכן שתיים של קורונה ואחת של "החזרה לשגרה". מ-1 בספטמבר הקרוב הם יהיו בתיכון, ובחטיבת "דפנה" בקריית ביאליק הם חגגו בהנפת תיקים לאוויר את סיום הלימודים. המנהלת רעיה טובול אמרה: "התלמידים יוצאים לחופשה אחרי שנת לימודים מאתגרת של חזרה לשגרה לאחר משבר הקורונה. השתדלנו להפוך את המשבר להזדמנות, צמיחה ושינוי".