החלטת בית משפט השלום בפתח תקווה, שהתיר לגננת שנחקרה בחשד לתקיפת ילד בן 4 בגן עירוני ברעננה להמשיך לעבוד בגנים אחרים, מעוררת סערה בעיר - וכעת הנהגת הורי הגנים העירונית דורשת לשנות את ההחלטה. הגננת הורחקה מהגן למשך שלושה חודשים, אך בית המשפט כאמור החליט שלא להגביל את אפשרויות ההעסקה שלה. לאחר הפרסום ב-ynet הודיעה ההנהגה כי היא לא מוכנה שהגננת תשמש כמחליפה בשלושה גנים אחרים בעיר.
אתמול (שבת) נשלחה הודעה להורים ובה נכתב כי "נוכחות גננת אלימה בעיר לא מקובלת עלינו, היא חזרה לאחר שבית המשפט אישר זאת על אף התנגדות נחרצת של גורמים בעירייה". עוד הוסיפו בהודעתם כי "נדרוש להוציא מיידית את הגננת מגני העיר בפרט וממשרד החינוך בכלל".
"לא הסתדר לנו שהיא גננת, ההתנהגות שלה מוזרה ולא נחשפנו לתכנים חינוכיים שקיבלו הילדים שלנו בגן", אמרו ל-ynet הורים שילדיהם למדו בגן בשנה שעברה. הם הוסיפו: "היא לא הושעתה לשלושה חודשים, אלא רק לשבועיים כי היה את החופש הגדול. אחרי החופש קיבלנו אותה לפתע כגננת מחליפה בגן החדש אליו עברו הילדים שלנו". ההורים פנו למשרד החינוך לשאול איך ייתכן שהגננת החשודה ממשיכה ללמד את הילדים, אך לטענתם כלום לא עזר.
עיריית רעננה מסרה בתגובה כי "העירייה מצרה מאוד על אופן התנהגותה של הגננת, שהינה עובדת של משרד החינוך, ורואה את המקרה בחומרה. ראש העיר חיים ברוידא, ומנהלת אגף החינוך בעירייה, רויטל שפירא, פנו בדחיפות למנהלת מחוז משרד החינוך ולמנכ"לית משרד החינוך בבקשה חד משמעית לדאוג כי הגננת המדוברת לא תשובץ בעיר".
זה לא המקרה היחיד שבו מאפשרים לגננת החשודה בתקיפת ילדים לחזור לעבוד בגן אחר. ספיר שרר, גננת בת 30 מנתניה, נעצרה לפני כשלושה שבועות בחשד לכליאת שני ילדים ובתקיפת אחד מהם בגן קינמון.
בשבוע שעבר בית משפט השלום בפתח תקווה קבע כי קיים חשד סביר לפיו היא ביצעה את העבירות המיוחסות לה. בעקבות כך החליט בית המשפט על הארכת תוקף תנאי אי-יצירת קשר עם המעורבים בפרשה למשך 30 ימים. בנוסף, בית המשפט הבהיר לחשודה כי הגעה לגן בו עבדה מהווה הפרה של התנאי ועילה למעצרה.
בדיון בבית המשפט התנגד סנגורה לתנאי ההרחקה מהגן וטען כי משרד החינוך, בטרם החלטה על שיבוצה בגן אחר, ממתין להחלטת בית המשפט. נציג המשטרה בדיון טען כי אין להם רצון להטיל תנאים על העסקתה. לפיכך, צפויה הגננת החשודה לחזור לעבוד בגן אחר.