ח"כ איתמר בן גביר (הציונות הדתית) תקף היום (ראשון) את יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח"כ וליד טאהא על עצם הבחירה בו כיו"ר הוועדה. ח"כ טאהא התעלם מהדברים.
"אני מתבייש ביום הזה ואני מצטער שאני מקלקל כאן את החגיגה, אבל מישהו צריך להגיד לכם, חברי הכנסת, שזו בושה שאדם שאמר על מחבלים רוצחים שרצחו חיילים שלנו ורצחו ילדים שלנו הם אסירי חופש, אסירים אידיאולוגיים, אסירי מצפון. איך יכול להיות שהם מינו אותך ליו"ר ועדת הפנים? רק במדינת ישראל. וזה הסוף? סירבת לגנות את חמאס, סירבת להכיר בהם כארגון טרור".
1 צפייה בגלריה
 ח"כ איתמר בן גביר ווליד טאהא
 ח"כ איתמר בן גביר ווליד טאהא
ח"כ איתמר בן גביר ווליד טאהא
(צילום: ערוץ כנסת, AP)
ח"כ בן גביר המשיך ותקף את ח"כ טאהא: "ב-2013 היית במשלחת באום אל פחם וביקרת משפחות מחבלים מליל הקלשונים שבו נרצחו חיילי צה"ל".
בכיר הציונות הדתית פנה לנוכחים בדיון: "חבריי חברי הכנסת, איך אתם לא מתביישים לבוא לכאן, לברך, לפמפם? אתה ביקרת, אתה הזדהית עם טרור. אתה יו"ר ועדת הפנים של מדינת ישראל? זו בדיחה. מה זו הבדיחה הזו? על חשבוננו? איך אתה לא מתבייש? אמרת שירושלים זו בירת פלסטין, תמכת ברצח תינוקות. איך אתם לא מתביישים? מישהו היה צריך להגיע לכאן ולהגיד לך שזו בושה וחרפה. יום מביש".

בסוף דבריו הוא פנה שוב לחברי הכנסת האחרים: "ואתם כולכם תתביישו לכם. חברי כנסת שמלקקים לטרור".
זו לא הפעם הראשונה שח"כ בן גביר מתבטא במילים קשות כלפי חבר כנסת ערבי. זכורה במיוחד התקרית שבה סירב לכנות את ח"כ אחמד טיבי "אדוני היושב ראש" כשזה מילא את מקומו של מיקי לוי, ולאחר מכן כינה אותו "מחבל" והורד בכוח מהדוכן. בהמשך סירב בן גביר להתנצל וטען כי טיבי התנהל בברוטאליות.