חוסאם ג'ומעה זבארקה, תושב רמלה בשנות ה-30 לחייו, נורה למוות בצהריים בעיר. במשטרה פתחו בחקירה בחשד לרצח, וסורקים אחר החשוד. תיעוד הירי בפתח הכתבה.

2 צפייה בגלריה
זירת רצח חוסאם ג'ומעה זבארקה ברמלה
זירת רצח חוסאם ג'ומעה זבארקה ברמלה
זירת הרצח ברמלה
(צילום: שמוליק דודפור)
2 צפייה בגלריה
חוסאם ג'ומעה זבארקה
חוסאם ג'ומעה זבארקה
חוסאם ג'ומעה זבארקה
בתיעוד נראה חשוד יורה לעבר רכבו הנוסע של זבארקה, לשעבר מורה בבית ספר, ונמלט מיד לאחר מכן מהמקום. שוטרי תחנת רמלה פתחו בחקירה עם קבלת הדיווח על פצוע הירי. מותו נקבע בבית החולים אסף הרופא, לשם הובא עצמאית.
המשטרה החלה במקביל בסריקות אחר חשודים, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי. הרקע והנסיבות בבדיקה.
מספר הנרצחים בחברה הערבית מתחילת השנה עומד על 124 בני אדם. ביום חמישי נורה למוות עלאא מרעי (34), העוזר של ראש מועצת פוריידיס, בסמוך לאולם חתונות ביישוב. מחקירה ראשונית של הרצח בפוריידיס עלה כי מרעי, אבא לילד בן 5 ותינוקת בת 4 חודשים, היה יחד עם ראש המועצה בעת שהם יצאו מחתונה - ואז נורו לעברם יריות שפגעו בו. ראש המועצה עצמו הצליח להימלט ולא נפגע.
ברביעי בבוקר נורה למוות סאמר נאסר בן ה-25 ברחוב בעיר טירה שבשרון. המשטרה פתחה בחקירה, ולפי הערכות היעד לחיסול היה אדם אחר. יום קודם לכן נרצחו שלושה גברים תוך שעות בנצרת, ביישוב עארה ובשפרעם. בנצרת נורה למוות תושב העיר עבד אלקאדר עואיסי (22). הוא פונה במצב אנוש לבית החולים האנגלי בעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות הרצח, טרם נעצרו חשודים. הקורבן הוא אחיינו של סגן ראש העיר נצרת מוחמד עואיסי, שבנו רואיד (25) נרצח לפני שלושה חודשים.