כארבעה חודשים אחרי מותו של יורי וולקוב, האלימות בכבישים לא מרפה. בסרטון שצולם ביום ראשון השבוע, ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק, רוכב אופנוע תועד כשהוא מנסה לתקוף נהג הסעות תלמידים ומכה בעוצמה ברכבו. לפי עדי ראייה, לוויכוח קדם מגע קל בין האופנוע והרכב, אך לא ידוע מי היה האשם בכך. תיעוד התקיפה - בראש הכתבה.
3 צפייה בגלריה
 נהג אופנוע מכה רכב הסעות לאחר תאונה ביניהם
 נהג אופנוע מכה רכב הסעות לאחר תאונה ביניהם
תיעוד התקיפה
(צילום: אור ירוק )
3 צפייה בגלריה
 נהג אופנוע מכה רכב הסעות לאחר תאונה ביניהם
 נהג אופנוע מכה רכב הסעות לאחר תאונה ביניהם
(צילום: אור ירוק )
רוכב האופנוע תועד כשהוא עוצר ליד רכב ההסעות, יורד מאופנועו ומכה בעוצמה על הרכב. לאחר מכן ניסה לפתוח את דלת הנהג וחבט במראת הרכב. בהמשך ניסה להכות את הנהג, עד שהחליט לעלות חזרה על האופנוע ולהמשיך לנסוע.
צלם הסרטון אמר הערב (רביעי) ל-ynet כי לא ראה את תחילת הריב בין הצדדים. ל-ynet נודע כי כבר באותו היום הגיש נהג הרכב תלונה במשטרה על המקרה וזו פתחה בחקירה, אך החשוד טרם אותר.
עו"ד יניב עקב, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "עוד מקרה אלימות בכביש שבמזל הסתיים בלי נפגעים. האלימות בחברה זולגת גם לכביש ובכל מספר ימים אנחנו נתקלים בעוד סרטון שבו נהג פוגע בנהג אחר. זה כבר הפך לתופעה יומיומית. זו התוצאה של היעדר שוטרים וניידות בכבישים. הדרך למגר את התופעה הזו, שכבר גבתה חיים, היא לחזק את משטרת התנועה בעוד ניידות ועוד שוטרים שיגבירו את הנוכחות בכבישים ויצרו הרתעה. במקביל, חייבים להחמיר בענישה של אותם עבריינים כדי לשדר מסר חד וברור כי אלימות בכביש היא מעשה פסול שעונש כבד בצידו. רק שילוב זרועות של כלל הגורמים ימנעו את מקרה האלימות הבא".
3 צפייה בגלריה
הרכב שהוחרם
הרכב שהוחרם
שני הצעירים מחורה עקפו את נהג המשאית ובלמו בפתאומיות לפני שתקפו אותו. הרכב שהוחרם
בתוך כך, המשטרה עצרה היום לחקירה שני תושבי הדרום בחשד לעבירות תקיפה ובריונות בכביש לאחר שסיכנו את חייו של נהג משאית, חסמו את דרכו וניסו לתקוף אותו. שוטרים שנסעו בכביש 34 בין נתיבות לשדרות הבחינו במאורע, וראו את שני החשודים מטפסים על המשאית ומגדפים את הנהג, כשאחד מהם ירק לעברו החלון. השוטרים עצרו את החשודים תוך שימוש בכוח, לאחר שאלה התנגדו למעצר ואף תקפו את השוטרים. הנהג נחבל בפניו, אך לא נזקק לטיפול רפואי.
לפי ממצאי החקירה הראשונית, החשודים נסעו באותו כיוון של נהג המשאית, עקפו אותו ומסיבה שאינה ברורה בלמו בפתאומיות כדי להאט אותו וחסמו את דרכו לפני שתקפו אותו. שני החשודים, בני 19 ו-23, תושבי חורה, נחקרו בחשד לעבירות של סיכון חיי אדם, תקיפה הגורמת חבלה, איומים ועבירות נוספות. התקיפה תועדה, אך התיעוד מהווה חלק מחומרי החקירה ולכן אינו פומבי בשלב זה. רכבם של החשודים נתפס כחלק מפעולות החקירה, ומעצרו של אחד מהם הוארך ביממה. מעצרו של החשוד השני הוארך בשלושה ימים.