כ-150 בני אדם הפגינו הערב (שני) מחוץ למלון פנדה במושב נווה אטי"ב שברמת הגולן, שם נופשים ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה. "לא ניתן לו לנפוש בשקט בזמן שהוא שורף לנו את המדינה", אמרה אחת המפגינות, "נהיה בכל מקום".

יאיר אופנהיים, אחד המפגינים, אמר כי "באתי הנה כי השתלטה עלינו חבורת פושעים, שמשרתת פושע שנמלט מאימת הדין, ובכסות הזאת הם מחרבים לנו את המדינה שעליה נלחמנו, אני אישית, כבר יותר מ-50 שנה, ממלחמת ששת הימים דרך מלחמת ההתשה, יום כיפור, לבנון הראשונה ויש לי בנים שממשיכים בדרך הזאת, וקצה נפשי בחבורת הפושעים שמחרבת לנו מדינה. לא בשביל זה יצאנו למלחמות, הרגנו ונהרגנו, לא בשביל זה הקמנו את המדינה".
משה רדמן אמר כי "התפשטה תרבות פוליטית מושחתת שמתחת לאף ביסס את עצמו רודן, שישן פה ליד ולא סופר אף אחד, שאין לו קווים אדומים והוא מוכן למכור את כל מה שבנינו כאן כדי להימלט מהמשפט. אבל גם גילינו שמתחת לאף צמחה לנו כאן כת משיחית קיצונית שכבר לא מסתפקת בגבעות ביו"ש ובכל מיני פינות חשוכות בירושלים ובחברון, הכת הזו משתלטת בימים אלה ובמשך שנים גילינו על מוקדי כוח ועל תקציבים ועל צה"ל ועל משרד החינוך והיום היא רוצה לפרק כל מנגנון ריסון ובקרה על ממשלת ישראל".
3 צפייה בגלריה
הפגנה נגד בנימין נתניהו מול המלון בו נופש בנווה אטיב
הפגנה נגד בנימין נתניהו מול המלון בו נופש בנווה אטיב
"חייבים לעצור את ההפיכה המשטרית". מפגינים מחוץ למלון שבו נופש נתניהו
(צילום: אביהו שפירא)
3 צפייה בגלריה
הפגנה נגד בנימין נתניהו מול המלון בו נופש בנווה אטיב
הפגנה נגד בנימין נתניהו מול המלון בו נופש בנווה אטיב
(צילום: אביהו שפירא)
לדבריו, "בשבועות האחרונים גילינו שהכת הקנאית הזו רוצה להגיע לתוך הערים שלנו 'כדי להציל אותנו ממחלת הנפש שהיא החילוניות'. הכת הזו רוצה לכפות עלינו את אורח החיים שלה, הם עושים הכול במסווה של 'אחים אנחנו' וחיוכים וצביעות. ההתעוררות שאנחנו ברחובות במשך 39 שבועות נולדה מקללה ומפחד אבל זו הברכה הכי גדולה שקרתה למדינת ישראל וטוב שהיא קרתה עכשיו, כי מיליונים הבינו שהם צריכים לעשות מעשה, הבנו שאנחנו חייבים לעצור את ההפיכה המשטרית ולהציל את הנס הזה שנקרא מדינת ישראל. הכת הקנאית המשיחית זה צבי סוכות, לימור סון הר מלך, אביחי בוארון, סמוטריץ' ורוטמן, הם מחוללי ההפיכה המשטרית. הדרך לעצור אותם היא להחזיר את הקנאים האלה לחושך ולהעלות את ישראל בחזרה למסלול".
רון הוד, שהגיע מקריית שמונה להפגין, אמר כי "אני פעיל במחאה ובמיזמי הידברות, באתי לכאן כי הבנתי שהגיעה אלינו לכאן הזדמנות להשמיע לביבי את מה שאנחנו חושבים שצריך לקרות בחברה. ראש הממשלה משתמש בתפקידו להישרדות אישית וכובל אל ההישרדות הזו את כל החברה. אני חרד למדינה, אני מודאג מאוד מהקיטוב שיש כאן ואני מאוד רוצה שיצטרפו אליי לתפילה לשלום בין חילונים לדתיים, בין חברי קיבוץ לחברי עיר, בין ימין לשמאל".
עטר מנדל סיפרה כי "הגענו לפה כדי לא לתת לביבי את האפשרות לנפוש כמו שהוא רוצה. הוא שורף את המדינה ואנחנו הגענו להראות לו שלא משנה איפה הוא יהיה, אנחנו נהיה בכל מקום, אנחנו לא ניתן לו לנפוש בשקט בזמן שהבן אדם בא ושורף לנו את המדינה, זורע אלימות וזורע הרס. אני רוצה עתיד טוב בשבילי, אני צעירה, עצמאית, אני רוצה להמשיך לחיות במדינת ישראל, אין לי דרכון זר, אין לי לאן ללכת ואני גם לא רוצה, ישראל זה הבית שלי ואני אלחם עליו".
3 צפייה בגלריה
הפגנה נגד בנימין נתניהו מול המלון בו נופש בנווה אטיב
הפגנה נגד בנימין נתניהו מול המלון בו נופש בנווה אטיב
מפגינים מחוץ למלון שבו נופש נתניהו
(צילום: אביהו שפירא)
ראש הממשלה ורעייתו הגיעו לנופש בנווה אטי"ב בלילה האחרון, כחצי יממה אחרי התכנון המקורי. הלילה נקרעו שלטים שתלו המפגינים על סוכת המחאה ובכניסה למושב, והם האשימו בכך פעילי ימין. "הבריונים של נתניהו השחיתו את סוכת המחאה ואת השלטים. הם יכולים להשחית ולקרוע שלטים, אבל הם לא יכולים לעצור אותנו", אמרו הפעילים.
לפני כחודשיים המקום הפסטורלי הפך לזירה מאובטחת ומבוצרת עם הגעתם של בני הזוג נתניהו למלון היושב על אם הדרך בכביש הראשי של נווה אטי"ב. מפגינים שניסו אז לחדור את מעגלי האבטחה נעצרו לא רחוק מהמושב, והקימו בו מאהל מחאה. בהמשך, באישור המשטרה, כמה מאות מפגינים נכנסו למושב ומחו במרחק של עד כ-300 מטר מהמלון. עשרות ממתנגדי המהפכה המשפטית ביקשו לנקום במלון הבוטיק הקטן שהסכים לארח את בני הזוג נתניהו - והורידו את הדירוג שלו בגוגל תוך שעות ספורות.