2 צפייה בגלריה
יריב כהן
יריב כהן
הפסיכותרפיסט יריב כהן
תלונה שמינית הוגשה היום (שני) נגד הפסיכותרפיסט יריב כהן, שחשוד באונס ותקיפה מינית של מטופלות שלו. הוא ממשיך להכחיש את החשדות נגדו ובית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים.
החקירה נגד כהן, בן 52 מאבן יהודה, החלה בעקבות תלונה של מטופלת שסיפרה כי במהלך טיפול הוא אנס אותה וביצע בה מעשה סדום. האישה הוסיפה כי ניסתה למנוע ממנו לבצע את זממו, אך הוא טען בפניה שמדובר בחלק מהטיפול.
לאחר אותה תלונה המשטרה פתחה בחקירה וכהן נעצר לפני כשבועיים. עם פרסום החשדות נגדו, ובהמשך גם פרטיו וזהותו, החלו נשים נוספות להגיע למשטרה ולהגיש תלונות נגדו, והיום כאמור הוגשה התלונה השמינית. למעט המתלוננת הראשונה, שבע המתלוננות הנוספות טענו כי נפלו קורבן למעשים מגונים במהלך הטיפולים ושכהן נגע להן בחזה ובישבן.
2 צפייה בגלריה
יריב כהן
יריב כהן
שמונה נשים כבר התלוננו נגדו. יריב כהן
לכהן יש שתי קליניקות, אחת בתל אביב והשנייה בביתו באבן יהודה. בפרסומים אודות טיפוליו הוא מציין שהם כוללים, בין היתר, מגע.
בדיון באשר להארכת מעצרו היום הציגו סנגוריו של כהן הודעה ששלחה לחשוד המתלוננת העיקרית נגדו, שבה כתבה לו 'תודה רבה' באותו יום שבו לטענתה הוא אנס אותה וביצע בה מעשה סדום. הסנגורים טענו כי המתלוננת מחקה מהטלפון שלה את ההודעה הזו והודעות נוספות, מבלי להציג אותן למשטרה. בית המשפט האריך כאמור את מעצרו בארבעה ימים נוספים.
עו"ד יערה רשף עו"ד יערה רשף צילום: אילן בשור
סנגוריו של כהן, עורכי הדין יערה רשף ועמי טלמור, מסרו: "מרשנו מכחיש את המיוחס לו. בשלב שבו אנו נמצאים לא ניתן להתעלם מהמערכה הסדורה והמתוכננת שנפתחה נגדו, ולכן גם לא הופתענו כי מצעד המתלוננות מתוזמן בדיוק למועדים בהם אמורה להתקיים הארכת מעצר. לא נותר לנו אלא להביע שאט נפש ממה שהתגלה היום במעמד הדיון, עת עיין בית המשפט בתיק, ולפיו המסרונים שמסרה המתלוננת הראשונה, מחוללת המערכה, הם מסרונים חסרים מהם נמחקו על ידה תכנים מהותיים.
עמי טלמור, מייצג את החשוד בדריסה בראשל"צעו"ד עמי טלמור
"מתלוננת זו טוענת שנאנסה, אך עיון בתכתובות האמיתיות והמלאות בינה לבין החשוד מלמד כי מיד לאחר האונס לכאורה הודתה המתלוננת לחשוד. עוד מחקה המתלוננת תכתובות נוספות שאינן נוחות לה בינה לבין החשוד, והדברים ברורים. היום אנו למדים כי המתלוננת שחוללה את הפרשה לכאורה מבצעת פעולות שיבוש ואנו נדרוש מהמשטרה לחקור עניין זה עד תום, כמו גם את מעורבותה וקשריה עם מתלוננות אחרות בתיק זה".