אלמונים השליכו הערב (שלישי) רימון רסס לחצר ביתו של ויקי עזרא, בעלי דוכן המזון "לחם חביתה", בשכונת קריית השרון בנתניה. הרימון שהתפוצץ גרם לשריפה בחצר ביתו של עזרא ועורר בהלה גדולה בשכונה, אולם לא היו נפגעים. המשטרה פתחה בחקירה.
לוחמי אש מתחנה אזורית נתניה השתלטו על הלהבות, ובמקביל ערכו סריקות לאיתור לכודים. הכוחות פעלו גם לשחרר את העשן שחדר לביתו של עזרא. במקביל, חבלן משטרתי אסף ממצאים בזירה.

ביום חמישי שעבר הושלך רימון לעבר הדוכן של עזרא ברחוב גיבורי ישראל בעיר. גם באירוע זה לא היו נפגעים. כמה ימים לפני כן הותקפו עזרא ובנו על-ידי עבריינים שמוכרים למשטרה. אתמול הוגשו כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד שני התוקפים.
חקירת התקיפה של עזרא ובנו העלתה כי כמה שעות קודם לכן התגלע ויכוח בין המעורבים על מקום חנייה. אחד הנאשמים שלף סכין לעבר בנו של עזרא, איים עליו שבכוונתו לחזור לעסק, ואמר לאב "אתה צריך לחנך את הילד".
2 צפייה בגלריה
שריפה בחצר בית בנתניה מזריקת רימון
שריפה בחצר בית בנתניה מזריקת רימון
השריפה בחצר ביתו של בעלי "לחם חביתה"
2 צפייה בגלריה
לחם חביתה
לחם חביתה
ויקי עזרא
(צילום: יאיר שגיא)
בהמשך שבו הנאשמים למקום, תקפו את שני בניו של עזרא בלום מברזל וסכין, ובהמשך אף תקפו את הבעלים שניסה להפריד בין הצדדים.
גורמים בנתניה אמרו בעקבות רצף האירועים: "ויקי הסתבך, הם לא יעזבו אותו. מדברים על סכסוך על רקע של חנייה, אבל נראה כבר שזה מעבר לזה. ויקי מצליח עם 'לחם חביתה', אבל כנראה שיש עבריינים שההצלחה הזו לא מתאימה להם אם לא יקבלו חלק מהרווחים".