שלושה שבועות אחרי הסרטון הנורא אחרי מסיבת הטבע, עודכנה משפחתה של שני לוק (23) שהיא איננה בחיים. "בצער רב אנו מודיעים על מותה של אחותי, שני ניקול לוק ז"ל, שהייתה ב-7 באוקטובר 2023 במסיבת הדמים ברעים", כתבה אחותה עדי לוק בפוסט באינסטגרם.
רותי, בת דודתה של שני, סיפרה: "קיבלנו הודעה רשמית אתמול מצה"ל וזק"א עם מכתב כתוב שבו נאמר לנו שנמצאה עצם מבסיס הגולגולת, שזהה ל-DNA של שני. הרופאים קבעו שאדם לא יכול לחיות ללא העצם הזו, ולכן הם הסיקו שהיא מתה. הם התייעצו עם שני מומחים נוספים שפסקו את זה וגם עם רב".
בתיעוד שהפיצו המחבלים מ-7 באוקטובר, נראתה לוק נסחבת באכזריות לטנדר בזמן שהמחבלים מתעללים בה. היא הייתה מחוסרת הכרה.
שני, מקעקעת בת 23, נולדה בגרמניה אך גדלה בישראל. בסרטונים ממסיבת הטבע בקיבוץ רעים, לפני חדירת המחבלים, היא תועדה רוקדת לצד מבלים אחרים כשהיא מחייכת למצלמה.
כמה ימים אחרי הטבח המזעזע במסיבת הטבע, אמרה אמה של שני ריקארדה לוק לעיתון ה"בילד" הגרמני כי קיבלה מידע מעזה לפיו בתה חיה. היא אמרה כי המידע העלה ששני נפצעה באורח אנוש.
3 צפייה בגלריה
תל אביב תמונת שני ניקול לוק חטופה
תל אביב תמונת שני ניקול לוק חטופה
(צילום: REUTERS/Ammar Awad)
ב-7 באוקטובר, אמה של שני פרסמה סרטון שבו ביקשה סיוע בקבלת מידע נוסף על בתה. בסרטון שהפיצה היא אישרה שראתה את התיעוד של בתה וביקשה מהציבור עזרה בקבלת מידע נוסף. "הבת שלי, שני ניקול לוק, אזרחית גרמניה, נחטפה יחד עם קבוצת תיירים מישראל על-ידי החמאס הפלסטיני", אמרה האם בזמן שהחזיקה את תמונתה של בתה.
"שלחו לנו סרטון שבו הצלחתי לזהות באופן ודאי את בתנו, מחוסרת הכרה, בזמן שהפלסטינים מסיעים אותה לעזה", הוסיפה האם אז. חמאס טען כי מדובר בגופה של חיילת ישראלית, אך משפחתה של שני זיהתה כי מדובר בה.

בת דודתה של שני, תום וינטרוב-לוק, אמרה לאתר החדשות הבריטי "דיילי מייל" כי המשפחה זיהתה שמדובר בשני לפי הקעקועים הייחודיים שעל רגליה והראסטות שלה. "לא שמענו כלום, אנחנו מקווים לבשורות טובות. בטוח מדובר בשני. זה סיוט למשפחה שלנו", היא אמרה.
תום סיפרה כי בני המשפחה ניסו ליצור קשר עם שני ועם בן הזוג שלה, אך ללא הצלחה. "ידענו שהיא במסיבה, והיא לא ענתה", אמרה. הוריה סיפרו כי לא שמעו מבתם מאז שיחת טלפון בבוקר יום שבת, רגע לאחר שחמאס שיגר את הרקטות הראשונות מרצועת עזה. בהמשך גילתה המשפחה שנעשה שימוש בכרטיס האשראי של שני בעזה.