אמה של שני לוק, אזרחית גרמניה שתועדה נחטפת לרצועת עזה ביום שבת על-ידי מחבלים במסיבת הטבע ליד קיבוץ רעים, אמרה לעיתון ה"בילד" הגרמני שקיבלה מידע מעזה כי בתה חיה - אחרי שלא היה ברור בימים האחרונים מה עלה בגורלה. לדבריה, מהמידע שקיבלה עולה כי שני פצועה באורח אנוש.
בתיעוד שהפיצו המחבלים באותו יום נראית לוק נסחבת באכזריות לטנדר בזמן המחבלים הפשיטו אותה, היכו אותה וירקו עליה. היא הייתה מחוסרת הכרה, ולא היה ברור אם היא עדיין חיה.
הכותרת
מאחורי הקלעים של המשא ומתן להשבת השבויים והחטופים
26:25
"יש לנו עדות לכך ששני בחיים, אך היא סובלת מפגיעת ראש קשה והיא במצב אנוש. כל דקה היא קריטית", אמרה אמה של שני, ריקארדה לוק. היא פנתה לרשויות בגרמניה: "צריך לפעול מהר ולהוציא את שני מרצועת עזה. אנחנו לא צריכים להתווכח על שאלות של סמכות שיפוט עכשיו!".

שני, מקעקעת בת 23, נולדה בגרמניה אך גדלה בישראל. בסרטונים ממסיבת הטבע בקיבוץ רעים, לפני חדירת המחבלים, היא תועדה רוקדת לצד מבלים אחרים כשהיא מחייכת למצלמה.
ביום שבת אמה של שני פרסמה סרטון שבו היא מבקשת סיוע בקבלת מידע נוסף על בתה. בסרטון שהפיצה היא אישרה שראתה את התיעוד של בתה וביקשה מהציבור עזרה בקבלת מידע נוסף. "הבת שלי, שני ניקול לוק, אזרחית גרמניה, נחטפה יחד עם קבוצת תיירים מישראל על-ידי החמאס הפלסטיני", אמרה האם בזמן שהחזיקה את תמונתה של בתה.
"שלחו לנו סרטון שבו הצלחתי לזהות באופן ודאי את בתנו, מחוסרת הכרה, בזמן שהפלסטינים מסיעים אותה לעזה", הוסיפה האם. "אני מבקשת כל עזרה עם כל פיסת מידע חדשה, שישלחו אלינו".
2 צפייה בגלריה
שני לוק שנחטפה ממסיבת טבע בדרום
שני לוק שנחטפה ממסיבת טבע בדרום
הפשיטו, היכו וירקו. קטע מסרטון החטיפה של לוק
חמאס טען כי מדובר בגופה של חיילת ישראלית, אך משפחתה של שני זיהתה כי מדובר בה. בת דודתה של שני, תומסינה וינטוב-לוק, אמרה לאתר החדשות הבריטי "דיילי מייל" כי המשפחה זיהתה שמדובר בשני לפי הקעקועים הייחודיים שעל רגליה והראסטות שלה. "לא שמענו כלום, אנחנו מקווים לבשורות טובות. בטוח מדובר בשני. זה סיוט למשפחה שלנו", היא אמרה.
תומסינה סיפרה כי בני המשפחה ניסו ליצור קשר עם שני ועם בן הזוג שלה, אך ללא הצלחה. "ידענו שהיא במסיבה, והיא לא ענתה", אמרה. הוריה סיפרו כי לא שמעו מבתם מאז שיחת טלפון בבוקר יום שבת, רגע לאחר שחמאס שיגר את הרקטות הראשונות מרצועת עזה. בהמשך גילתה המשפחה שנעשה שימוש בכרטיס האשראי של שני בעזה.
בתוך כך, חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה תוציא מחר ומחרתיים ארבע טיסות חילוץ מיוחדות, על מנת להוציא אזרחים גרמנים מישראל. הממשלה בברלין מסרה שלהערכתה אזרחים גרמנים נוספים נחטפו על-ידי חמאס - ישראלים בעלי אזרחות כפולה.