יוסי חיון, אחיו של יגאל שהותקף בחניון בהרצליה, סיפר הבוקר (שלישי) כי הוא משותק מהצוואר ומטה ועדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ. בעקבות כתב אישום שהוגש שלשום נגד דניאל כהן (30), שהגיע בעבר לגמר "אייל גולן קורא לך", אמר חיון כי "הוא לא מסוגל להזיז את הידיים והרגליים שלו, אנחנו לא יודעים מה יהיה. כרגע אנחנו מקווים ומתפללים שהוא יצליח לשקם חלק מהיכולות שלו".
מה קרה שם? אנחנו רואים איזה עימות גופני. אתם יודעים איך הוא נפגע כל כך קשה? "אנחנו לא יכולים לראות מה קורה בתוך הגוף, אנחנו מבינים שמהמכה שהוא חטף הוא השתתק, לפני שהוא נפל אפילו. כשהוא נפל הוא אפילו לא שלח את הידיים לגונן על עצמו מהנפילה. כנראה שזה היה מספיק חזק כדי לשתק אותו".
2 צפייה בגלריה
דניאל כהן
דניאל כהן
הזמר דניאל כהן החשוד בתקיפה
(צילום מסך מתוך התוכנית "אייל גולן קורא לך")
חיון דרש שימוצה הדין עם התוקף של אחיו, שאתמול הוארך מעצרו. "אנחנו דורשים שימוצה איתו הדין כמו עם כל אחד שעושה עבירות קשות. המשטרה עושה את העבודה שלה, אנחנו מודעים לזה, השתתפנו בחלק מהחקירות שלהם. מה שמעניין אותנו כרגע זה יגאל וכל האנרגיות שלנו מושקעות בו, כל המשפחה והחברים שמסביב".
2 צפייה בגלריה
יוסי חיון
יוסי חיון
יוסי חיון
( צילום: נויל האריס)
"זה לא ריב על חניה, זה לא המקרה", טען האח. "יגאל הוא מנהל החניון ותפקידו הוא לשמור על הסדר. כשהוא ראה שמישהו חנה במקום שחוסם ושאסור לחנות שם, בדרך הכי אסרטיבית שיכל הוא ניסה להגיד לו ללא אלימות, ואותו אדם בחר לתקוף אותו ולפגוע בו. הפגיעה היא חמורה מאוד, היא תלווה את כל במשפחה לעוד שנים".
הופתעת שמדובר בדניאל כהן הזה? זיהית שמדובר בזמר? "לא הכרתי את התוכנית הזו בכלל, זה לא מעניין אותי. מעניין אותי שיגאל יהיה בריא".
מכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין מעיין שיוביץ, עולה כי בסוף חודש יולי הגיע הנאשם עם אחיו לחניון בעיר הרצליה, והשניים החנו את רכבם במקום האסור בחנייה. המתלונן, העובד כמנהל החניון, פנה אליהם בבקשה להזיז את רכבם ובין השלושה התפתח ויכוח. מיד לאחר מכן, התקרב הנאשם למתלונן והכה אותו במכת אגרוף בפניו. נוכח עוצמת האגרוף, התמוטט המתלונן ארצה, תוך שראשו הוטח באספלט הכביש.
בעוד הנאשם ברח מהחניון, המתלונן נותר על הכביש מחוסר הכרה ומדמם בפניו. לאחר הגעתו של המתלונן לבית החולים, אובחן כסובל משיתוק בארבעת גפיו, חבלות ראש וצוואר, חבלה תת עורית וחתך במצח, והוא הובהל לניתוח חירום בעמוד השדרה. הוא כאמור עדיין מאושפז בבית החולים ומצבו מוגדר קשה.
הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של כהן עד תום ההליכים המשפטיים. במסגרת בקשת המעצר, שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד שיוביץ כי: "לאור האלימות הקשה והתקיפה האכזרית של המתלונן, אשר בוצעה ללא התגרות מוקדמת כנגד המתלונן אשר כל 'חטאו' היה שביקש מהמשיב להזיז את רכבו. תוצאותיה של התקיפה האכזרית, אשר הותירה את המתלונן כשגופו משותק חלקית, מדברת בעד עצמה ביחס למסוכנות הגבוהה ביותר הנשקפת ממנו".