1 צפייה בגלריה
דניאל כהן
דניאל כהן
"מסוכנות גבוהה". דניאל כהן
(צילום מסך מתוך התוכנית "אייל גולן קורא לך")
פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) לבית המשפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד דניאל כהן (30) מהרצליה, זאת לאחר שהכה אדם העובד כמנהל חניון בעיר הרצליה וגרם לו חבלה חמורה, שהובילה בין היתר לשיתוק ארבעת גפיו. הוא נאשם בחבלה מחמירה. בעברו, השתתף כהן בתוכנית "איל גולן קורא לך" והגיע עד למקום השני.

מכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין מעיין שיוביץ, עולה כי בסוף חודש יולי הגיע הנאשם עם אחיו לחניון בעיר הרצליה, והשניים החנו את רכבם במקום האסור בחנייה. המתלונן, העובד כמנהל החניון, פנה אליהם בבקשה להזיז את רכבם ובין השלושה התפתח ויכוח. מיד לאחר מכן, התקרב הנאשם למתלונן והכה אותו במכת אגרוף בפניו. נוכח עוצמת האגרוף, התמוטט המתלונן ארצה, תוך שראשו הוטח באספלט הכביש.
בעוד הנאשם ברח מהחניון, המתלונן נותר על הכביש מחוסר הכרה ומדמם בפניו. לאחר הגעתו של המתלונן לבית החולים, אובחן כסובל משיתוק בארבעת גפיו, חבלות ראש וצוואר, חבלה תת עורית וחתך במצח, והוא הובהל לניתוח חירום בעמוד השדרה. נכון לרגע זה, המתלונן עדיין מאושפז בבית החולים ומצבו מוגדר כקשה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של כהן עד תום ההליכים המשפטיים. במסגרת בקשת המעצר, שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד שיוביץ כי: "... לאור האלימות הקשה והתקיפה האכזרית של המתלונן, אשר בוצעה ללא התגרות מוקדמת כנגד המתלונן אשר כל 'חטאו' היה שביקש מהמשיב להזיז את רכבו. תוצאותיה של התקיפה האכזרית, אשר הותירה את המתלונן כשגופו משותק חלקית, מדברת בעד עצמה ביחס למסוכנות הגבוהה ביותר הנשקפת ממנו".
עו"ד יצחק איצקוביץ'עו"ד יצחק איצקוביץ'צילום: מוטי קמחי
עו"ד יצחק איצקוביץ', סנגורו של הנאשם, מסר לאחר הגשת כתב האישום: "ביקשנו לדחות את הדיון לצורך למידת חומר הראיות, והדיון נדחה ל-22 באוגוסט על מנת להתמודד עם חומר הראיות. אני מקווה ומאחל החלמה מהירה לנפגע, ואני מאמין שזה גם מה שהנאשם מעוניין, רוצה ושואף - שבסופו של יום הוא יתאושש, יעמוד על הרגליים ויתנהל כרגיל".