לאחר שאתמול אזרחים הטיחו האשמות בשרי הליכוד ניר ברקת ועידית סילמן במהלך ביקורים בבתי חולים, היום (חמישי) הותקפה חברתם למפלגה, שרת התחבורה מירי רגב, בעת שביקרה פצועים בבית החולים שיבא שבתל השומר.

קרובי משפחה של פצועים מהמלחמה זעמו בעת שזיהו אותה, והיא נאלצה לעזוב במהירות את המקום. אחד מהם אף ניסה להתקרב לרכבה, נהדף - וכאקט מחאה השליך כוס קפה על אחד העוזרים של רגב. הכוס פגעה באותו עוזר, וגם ברכב של השרה.
במהלך הקבינט אמש מתחה רגב ביקורת על הרמטכ"ל ותקפה אותו אישית. שר הביטחון יואב גלנט הגיב: "מירי התעוררת? תשקלי את השטויות שאת אומרת". ראש הממשלה בנימין נתניהו נאלץ להתערב ולהרגיע את הרוחות.
2 צפייה בגלריה
מירי רגב הותקפה בבית החולים תל השומר
מירי רגב הותקפה בבית החולים תל השומר
פגיעת כוס הקפה בעוזר השרה רגב
בתה של רגב, מיכל, הייתה במסיבת הטבע בקיבוץ רעים, שם טבחו מחבלי חמאס בלפחות 260 חוגגים. הרכב שבו הייתה הבת נפגע מירי, אבל היא וחבריה הצליחו להגיע לבאר שבע וניצלו.
אתמול, גם כן במהלך ביקור בשיבא, אמר האזרח שיראל חוגג לשר הכלכלה ברקת: "יש פה אסון בקנה מידה של שואה. מה שעניין אתכם זה איך למנות את החבר של אמסלם במקום מישאל ועקנין". אדם נוסף שהיה שם אמר לברקת: "תבקשו סליחה, זה מה שצריך".
חוגג המשיך לתקוף: "איפה ראש ממשלת ישראל? תעמדו כולם בשורה, כמו שהצטלמתם לגיבוש שלכם, תבקשו סליחה מעם ישראל, תרדו על הברכיים, תקרעו חולצה, כי קרעתם קרע עמוק מאוד".



אזרחים הטיחו האשמות גם בשרה להגנת הסביבה סילמן, שביקרה בבית החולים אסף הרופא. "אתם אחראים, לכו הביתה", אמרה לסילמן אישה ששהתה בבית החולים.
במקרה אחר, ח"כ דוד ביטן בילה עם חברים בבית קפה בראשון לציון. אישה שזיהתה אותו ביקשה לדבר איתו. אחד מחבריו של ביטן תקף אותה: "כן גברת, זה לא הזמן, את מחפשת כותרות? יאללה תעופי מפה, עופי מפה".