אחרי יממה שקטה יחסית בגבול הצפון, התחדשו השיגורים משטח לבנון ליישובים בגליל העליון. שבועיים וחצי אחרי שחיזבאללה הצליח לגרום נזק ליכולות הגילוי בבסיס הבקרה האווירית של חיל האוויר (יב"א 506) במירון, לקח הבוקר (שלישי) ארגון הטרור השיעי אחריות על ירי נוסף לבסיס. בהודעת לקיחת האחריות נמסר כי הירי לעבר בסיס חיל האוויר נעשה בתגובה לחיסולים האחרונים בלבנון ובסוריה ותקיפות בתים ואזרחים בלבנון.
דובר צה"ל מסר כשעתיים וחצי לאחר הירי כי "זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון. חלקם יורטו בהצלחה על ידי לוחמי ההגנה האווירית". לפי צה"ל, "ישנה פגיעה קלה בתשתיות בסיס חיל האוויר. לאור מיומנות טובה של הכוחות וכחלק מהכשירות המבצעית וגיבוי באמצעות מערכות נוספות, אין פגיעה ביכולות הגילוי של חיל האוויר".
1 צפייה בגלריה
חיזבאללה טוען כי ישנן פגיעות בכיפות
חיזבאללה טוען כי ישנן פגיעות בכיפות
מתוך תיעוד הירי של חיזבאללה לבסיס ב-6 בינואר
רשת "אל-מיאדין" הלבנונית שמזוהה עם חיזבאללה, דיווחה כי זוהו פגיעות מדויקות במטח לעבר בסיס מירון. לפי הדיווח, המתקפה הייתה ב"ממדים גדולים יותר" מהתקיפה בתחילת החודש. לפי שעה חיזבאללה לא פרסם תיעוד מהירי, כפי שעשה בפעם הקודמת.
בסך הכול שוגרו בשעות הבוקר שלושה מטחים מאזור לבנון ליישובים סמוכים לגדר הגבול. כמה רקטות יורטו, יותר מ-11 רקטות נפלו בשטחים פתוחים. לא דווח על נפגעים. לפני המטחים נשמעו אזעקות ביישובים ספסופה, צבעון, סאסא, שפר, אביבים, ברעם ויראון.
בכמה יישובים בגליל העליון דיווחו תושבים על ניתוק מרשת החשמל. בחברת החשמל אמרו כי התקבל דיווח על הפסקת קו מתח גבוה באזור מירון, אולם ציינו כי "לא ידועה עדיין סיבת התקלה". לאחר ביצוע פעולות אוטומטיות מרחוק, הוחזר החשמל בקו שנותק. רשת "אל-מנאר", שמזוהה עם חיזבאללה, דיווחה על תקיפות ישראליות בכמה עיירות בדרום לבנון.

מהירי של חיזבאללה ב-6 בינואר לבסיס הבקרה האווירית של חיל האוויר, שמכונה "העיניים של המדינה בצפון", נגרם נזק לחלק מתשתיות הגילוי ביחידה. עם זאת, בצה"ל הדגישו אז שהיתירות הקיימת אפשרה את המשך פעילות היחידה האסטרטגית להגנת שמי המדינה. עוד נמסר אז כי הנזקים שנגרמו לשתי כיפות ההגנה בבסיס תוקנו.
דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי, אמר אז: "אנחנו מתחקרים את האירוע כדי ללמוד, להשתפר ולחזק את מערך ההגנה במרחב. לא היו נפגעים בתקיפה הזו". לדברי הגרי, "המתקן עובד למרות הפגיעה". הוא ציין כי צה"ל הגיב בתקיפת נכסים משמעותיים של חיזבאללה, וחיסל שבעה מפעיליו בגבול. "הפגיעות שלנו פוגעות בכוח רדואן ומביאות להרחקתו מהגבול".