רעולי פנים פתחו לפנות בוקר (יום שבת) בירי לעבר רכב ביישוב עין איברהים שבוואדי ערה. האירוע, שבמהלכו נורו יותר מ-80 כדורים, הסתיים ללא נפגעים. היורים תיעדו את עצמם כשהם יורים על הרכב צרורות כדורים מנשק אוטומטי ומחליפים מחסניות, ובמקביל מאיימים על אנשים שנמצאו בקרבת מקום. הסרטון שהיורים צילמו הופץ כשעליו הכיתוב "לא לדבר רק לשלוח".

1 צפייה בגלריה
יריות במג'ד אלכרום לעבר רכב
יריות במג'ד אלכרום לעבר רכב
"לא דופקים חשבון לאף אחד". הירי בוואדי ערה
"חשבתי שהם יורים לעבר הבית שלי, זה היה מפחיד מאוד", אמר תושב עין איברהים שהיה עד לירי. "היורים כיוונו את נשקם ואיימו גם על אנשים שניסו להתקרב אליהם. אנחנו חוששים לצאת מהבית כי הפושעים מסכנים את החיים שלנו".
תושבת נוספת, שמתגוררת בשכונה שבה התרחש הירי, אמרה כי "זה קרה אחרי 1:00 בלילה. הילדים שלי התעוררו מהירי והתחילו לבכות, עד עכשיו הם בהלם ואני לא מצליחה להרגיע אותם". היא ציינה גם את החשש מפני מקרים נוספים: "זאת לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה, והפחד מתגבר עם כל אירוע. אני חוששת שיקרה מה שקרה בכפר כנא, כשנערה נהרגה אחרי שפגע בה כדור תועה בגלל סכסוך שהיא לא קשורה אליו".
תושבים אחרים בעין איברהים טענו כי "עצם העובדה שהם צילמו את עצמם יורים, וכתבו על הסרטון את מה שכתבו, מוכיחה שהם לא דופקים חשבון לאף אחד, ושהם מסוגלים לעשות את זה שוב. אנחנו חיים תחת אווירה חמורה של אלימות ופשיעה". שוטרים שהגיעו לזירה פתחו בחקירה. טרם דווח על מעצרים.
ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת הדיווח אודות האירוע, וזו מתנהלת בימים אלה. נמשיך לחקור במטרה להביא למעצרם של החשודים בירי ולמצות עמם את הדין".