ההפגנות נגד המהפכה המשפטית נמשכות היום (חמישי) ברחבי המדינה כחלק מ"יום החרפת ההתנגדות". במהלך המחאות, מפגינים רוססו בגז מדמיע ברמת גן ובתל אביב, ומפגין נוסף הותקף מול שגרירות בריטניה בתל אביב. בנוסף, המפגינים עיכבו אדם בגבעתיים עד להגעת כוחות המשטרה, לאחר שלטענתם הוא שבר בקבוק זכוכית.
בצומת בית יהושע תועד נהג עולה עם רכבו על אי-תנועה ודוהר לעבר המפגינים בצומת. המוחים נשארו במקום ומסרו: "לא נירתע מאלימות". המשטרה פתחה בחקירה ומסרה כי אספה ממצאים ותזמן את בעלי הרכב. צפו בתיעוד המקרה, בפתח הכתבה.

3 צפייה בגלריה
מחאה מול שגרירות בריטניה
מחאה מול שגרירות בריטניה
"בחור הגיע בריצה והחל לרסס לעברנו משהו, ניסיתי לחסום אותו והוא דפק לי פחית בפנים". שי נוטר הותקף במהלך המחאה
גם בצומת מת"מ בחיפה הותקפו מפגינים. אדם שהגיע למקום החנה את רכבו בצד הדרך, ביצע תנועות מגונות לעבר מפגינים, ואף תקף אותם. שוטרים עצרו אותו לחקירה. מלבדו נעצרו חשוד בתקיפת מפגין.
שי נוטר, שהפגין נגד המהפכה המשפטית מול שגרירות בריטניה בתל אביב, הותקף ופונה על ידי צוות מד"א לבית החולים. בשיחה עם ynet, תוך שהוא מדמם מפניו, אמר נוטר כי "בחור יצא בריצה ממשאית עם פחית תרסיס של משהו, והתחיל לרסס לעברנו".
"ניסיתי לחסום אותו והוא דפק לי את הפחית בפנים. אני עם חתך באף ובעוד כמה מקומות בפנים", שחזר נוטר. "ההסתה של ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיעה לידי ביטוי ברחוב. זה תוצאה של ראש ממשלה שנאשם בפלילים ומסית ימנים להכות. הוא עבריין שמעודד חצי עם לפגוע בחצי השני, חייבים לעצור אותו".
3 צפייה בגלריה
נהג עצבני לאחר שריסס גז פלפל על מפגינים בגשר ליד הבורסה
נהג עצבני לאחר שריסס גז פלפל על מפגינים בגשר ליד הבורסה
נהג ריסס גז מדמיע לעבר מפגינים שחסמו את הגשר המוביל לבורסה ברמת גן
3 צפייה בגלריה
מעצר הפגין
מעצר הפגין
מעצר מרסס הגז
(צילום: מאיר תורג'מן)
במקביל, צעיר שזעם על המפגינים שחסמו את הגשר המוביל לבורסה ברמת גן ריסס כמה מהם בגז פלפל ושב לרכבו. המשטרה עיכבה את שני נוסעי הרכב שממנו רוסס גז פלפל, ואת אחד מהמפגינים שמרססי הגז טענו כי תקף אותם. גם בטיילת בתל אביב, סמוך לרחוב ארלוזורוב, הותקפו מפגינים, כשנהג ריסס בגז מדמיע כמה מהם ואז התעמת איתם פיזית.
ראש האופוזיציה יאיר לפיד גינה את אירועי האלימות וטען כי האחריות מוטלת על הממשלה. "האלימות כלפי המפגינים הבוקר הולכת וגוברת. ממשלת ישראל - האחריות עלייך! הפסיקו את ההסתה נגד המפגינים, הם פטריוטים ישראלים מופלאים ואתם אחראים לביטחונם", כתב לפיד בחשבון הטוויטר שלו.