שעות לאחר שמחבלים פתחו בירי במסיבת הטבע ליד קיבוץ רעים, זוהתה חטופה נוספת - שני לוק, אזרחית גרמניה בת 23. אמה שראתה תיעוד מחטיפתה פרסמה סרטון שבו היא מבקשת סיוע בקבלת מידע נוסף על בתה.
1 צפייה בגלריה
שני לוק שנחטפה ממסיבת טבע בדרום
שני לוק שנחטפה ממסיבת טבע בדרום
שני לוק ותיעוד מחטיפתה ממסיבת הטבע בדרום
בתיעוד שהפיצו המחבלים נראית לוק נסחבת באכזריות לטנדר. המחבלים הפשיטו, היכו אותה וירקו עליה.
בסרטון שהפיצה אמה של שני, היא אישרה שראתה את התיעוד של בתה וביקשה מהציבור עזרה בקבלת מידע נוסף. "הבת שלי, שני ניקול לוק, אזרחית גרמניה, נחטפה יחד עם קבוצת תיירים מישראל על ידי החמאס הפלסטיני", אמרה האם.
"שלחו לנו סרטון שבו הצלחתי לזהות באופן ודאי את בתנו, מחוסרת הכרה, בזמן שהפלסטינים מסיעים אותה לעזה", הוסיפה האם. "אני מבקשת כל עזרה עם כל פיסת מידע חדשה, שישלחו אלינו".
מאות שבילו אתמול בבוקר במסיבה מצאו את עצמם נסים על נפשותיהם בעקבות מתקפת הפתע של חמאס. חלקם טרם אותרו ואחרים חולצו. שעות ארוכות אחרי תחילת המתקפה, נפתח אמש מוקד סיוע למשפחות נעדרים של פיקוד העורף והמשטרה במשרדי להב 433 בקריית שדה התעופה.
אסתר בורוכובה (19) מבת ים, שהצליחה להימלט מהמתקפה במסיבת הטבע, סיפרה: "אני פצועה בגב, יש פה המון פצועים והמולה. בשעה 07:00 החל מטח ורצינו לברוח הביתה, לא חשבנו שירו עלינו מחבלים - הם ירו עלינו מטווח קרוב, הצלחתי ללחוץ גז, נכנסתי בין המחבלים. היו לידנו הרבה הרוגים צעירים והרבה מחבלים. צעיר עם שיער מתולתל לקח אותנו עם ג'יפ, ירו בו והאוטו התהפך. שיחקנו אותה מתות, אני והחברה. הוא ניסה לסייע לנו ואז ככה ניצלנו. יצאנו בלי שריטה אני והחברה עשינו את עצמנו מתות ככה ניצלנו - זה היה טבח מחבלים מטווח אפס".
לירן, שהייתה גם היא במסיבה, סיפרה כי המחבלים הגיעו בכביש וחיכו ביציאה מהאזור שבו התקיימה. "זה קרה ברגע", היא אמרה. "המחבלים הגיעו בצד ימין של הכביש ואז ירדו מרכב לבן גדול, סוג של טנדר, הם ירו מטווח קרוב זה היה נורא חלק נכנסו למכונית כמוני והתחלנו בנסיעה מטורפת. אני לא מצליחה ליצור קשר עם עוד הרבה אנשים שהיו שם, המשפחות מנסות לסייע לאתר זה פשוט סיוט".