עוד רצח בחברה הערבית: מוחמד עטאללה, רופא שיניים בן 24 מנצרת, נורה הערב (ראשון) למוות בנצרת. אחיו של מוחמד, שנורה אף הוא, פונה במצב בינוני עד קשה על-ידי צוות של מד"א לבית החולים האנגלי בעיר. המשטרה פתחה בחקירה. מתחילת השנה שעומדת להסתיים נרצחו 241 בני אדם בחברה הערבית.
"זה אסון קשה ומזעזע", אמרו חבריו של הנרצח עטאללה. "אנחנו לא יודעים מה הפושעים רוצים מאדם שמתעסק בלימודים ולא בשטויות. ככל הנראה לפשיעה אין גבולות, הרוצחים פוגעים במי שבא להם, גם באלה שחפים מפשע".
1 צפייה בגלריה
 מוחמד עטאללה
 מוחמד עטאללה
הנרצח בנצרת מוחמד עטאללה
ביומיים האחרונים גבתה האלימות בחברה הערבית את חייהם של שלושה בני אדם נוספים. בשבת בבוקר נרצחו ביריות ביישוב ענאתא האחים עז (21) וחמיד (31) אל-רשק ממזרח ירושלים. יוסף (16), אח נוסף במשפחה, נרצח ביריות בתחילת השנה.
הלילה, מעט אחרי חצות, נרצח בטבריה בשאר זרעיני (23) מהיישוב טורעאן. קובי משפחתו אמרו: "הוא לא מסוכסך עם אף אחד. היורים רצו לחסל אדם אחר, וכתוצאה מכך פגעו בו קליעים שגבו את חייו".
בשעות הבוקר נרצח בכפר קרע ביריות מחמוד מסלמאני (41). בעיר אמרו: "רצחו בן אדם בדם קר. הוא מהטובים בעיר, כולם מכירים עד כמה הוא אהוב וצנוע וביחסים טובים עם כולם. המצב בעיר מאוד קשה, אנחנו מאבדים חפים מפשע והפושעים עדיין מסתובבים חופשי".