בנו של ראש ארגון הפשע שלום דומרני, ניסים "נינה" דומרני, נפצע הבוקר (ראשון) באורח קשה מירי בניסיון חיסול באשקלון. בסרטון מצלמת אבטחה מהמקום נראה המתנקש לבוש שחורים מגיע למקום, נכנס לרכב שבו יושב דומרני, יורה בו - ונמלט. צפו בתיעוד הדרמטי של הירי בראש הכתבה. דקות אחרי הירי הוצת רכב באשקלון, ונבדק חשד שהוא שימש את המתנקש.
הירי התרחש במגרש מכירות כלי רכב ברחוב העבודה, הסמוך לבית אימו של ראש העיר ולבית כנסת. דומרני הבן פונה לבית החולים ברזילי בעיר, שם אמרו כי מצבו קשה. הוא נפצע מכמה כדורים, ונפגע בידיים, ברגליים ובגב. חוקרי המשטרה, ובהם היחידה לזיהוי פלילי, החלו לפעול בזירת הירי לאסוף ראיות וממצאים במטרה להתחקות אחר זהות החשוד שנמלט מהמקום. בין היתר הם החלו לאסוף צילומים ממצלמות אבטחה באזור. במקביל החלו סריקות נרחבות על ידי כוחות משטרה נוספים.

6 צפייה בגלריה
ניסים דומרני, בשנה שעברה. "חוץ מהשם לא היה לו כלום"
ניסים דומרני, בשנה שעברה. "חוץ מהשם לא היה לו כלום"
ניסים דומרני, בשנה שעברה. "חוץ מהשם לא היה לו כלום"
6 צפייה בגלריה
תיעוד הירי באשקלון
תיעוד הירי באשקלון
מתוך תיעוד ניסיון החיסול

6 צפייה בגלריה
זירת הירי באשקלון
זירת הירי באשקלון
זירת הירי
(צילום: ריקי כרמי)

6 צפייה בגלריה
הרכב השרוף
הרכב השרוף
רכב שהוצת באשקלון דקות אחרי הירי. חדש: שימש את המתנקש
(צילום: כאן דרום)
הדיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש התקבל בשעה 10:20. חובשים ופרמדיקים העניקו לדומרני הבן טיפול ראשוני ופינו אותו במצב קשה ולא יציב, עם פציעות חודרות, לבית החולים.
הפרמדיקית אביטל קבשה שהגיעה לזירה סיפרה: "הגענו למקום וראינו את הפצוע שוכב כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב".

היה אמור "לרשת את האימפריה", אבל התגלם כחם מזג

ניסים דומרני, שזכה לכינוי "נינה", השתחרר מהכלא בסוף 2019 אחרי שריצה עונש מאסר של שנתיים בגין עבירות של סחיטה באיומים. לאחר שהשתחרר מהכלא, ובזמן שאביו היה במאסר, הוא לא הצליח לבסס את מעמדו ולמלא את מקומו של האב. הוא אמור היה לרשת את "אימפריית הפשע" המשפחתית, אבל התגלה כחם מזג והרבה להסתבך. בינתיים השתלטו עבריינים אחרים כגון בני שלמה על הטריטוריה של משפחת דומרני.
6 צפייה בגלריה
ניסים דומרני
ניסים דומרני
גורמים במשטרה: "אין לו את הכישורים להחליף את אביו". ניסים "נינה" דומרני
גורמים במשטרה אמרו כי "ראשי ארגוני פשיעה הם פושעים עם הרבה שכל מתוחכם, שיודעים לסחוף אחריהם חיילים וגם יודעים להתנהל כלכלית. למרות משאלת ליבו של דומרני כי בנו יירש אותו - התברר גם לו כי לבנו אין את הכישורים הנדרשים".
בכיר במשטרה לשעבר הוסיף: "נינה חי על השם של אבא שלו. הוא אפילו עשה קעקוע על הגב עם השם דומרני. חוץ מהשם לא היה לו כלום. לכל מקום שהוא הגיע הוא ניפנף בשם הזה. שלום לא אהב את זה כי נינה היה סוחט אנשים תחת ההגדרה של 'אני הבן של'. היו תקופות שזה יצר מתיחות ביניהם ואולי אפילו נתק. גם הגירושים של שלום מאימו של נינה העכירו את האווירה עוד יותר. בשורה התחתונה, ללא השם דומרני, אף אחד לא היה שומע עליו. אגב, אני סבור שגם הפגיעה בו היא רק בגלל שהוא הבן של ולא בהכרח בגלל הפעילות העבריינית שלו. המסר לשלום במקרה הזה מאוד ברור".
6 צפייה בגלריה
שלום דומרני
שלום דומרני
שלום דומרני
(צילום: חיים הורנשטיין)
לפני כחודש עצרה המשטרה שני חברים בארגון הפשע של שלום דומרני בחשד למעורבות בחיסול העבריין אבי ביטון, שהיה מוכר למשטרה כ"איש הכספים של דומרני", כמה ימים קודם לכן באשקלון. מהחקירה עלה כי על פי החשד, הרקע לחיסול היה סכסוך פנימי בתוך הארגון.
ביטון (42) נהרג בפיצוץ רכב ברחוב יצחק בן צבי, בלב שכונת מגורים באשקלון, ושניים נוספים נפצעו בפיצוץ באורח קשה. הן ההרוג והן הפצועים היו ברכב שעלה באש, שלושתם מוכרים למשטרה כחברים בארגון הפשע של דומרני. במשטרה משוכנעים שחיסולו של ביטון התרחש על רקע הניסיונות של דומרני לשקם את האימפריה שלו, וביטון, איש אמונו, היה דמות מפתח בכך.