שלמה רייש, האלמן של האישה שמתה לאחרונה מקורונה והכיתוב על מצבתה עורר סערה, סיפר הבוקר (יום ד') לאולפן ynet כי שינה את המצבה. על המצבה בבית העלמין ירקון נכתב כי היא "נרצחה על ידי בית החולים בילינסון במחלקת הקורונה. השם יקום דמה".
1 צפייה בגלריה
לאחר שנכתב על המצבה כי נרצחה על ידי בית החולים, נמחק הכיתוב
לאחר שנכתב על המצבה כי נרצחה על ידי בית החולים, נמחק הכיתוב
לאחר שנכתב על המצבה כי נרצחה על ידי בית החולים, נמחק הכיתוב
האישה, שלא חוסנה נגד הנגיף ולפי בית החולים טופלה במשך תקופה ארוכה בביתה למרות שחלתה, הגיעה לבילינסון עם תסחיף ריאתי והתקף לב – ומתה כתוצאה מכך. היום סיפר האלמן כי מראש התנגד לכיתוב המקורי ואתמול הוא נמחק. "לא אני כתבתי את זה. אני התנגדתי, החתן שלי כתב את זה", אמר רייש.
- הופתעת כשהבנת שזה מה שהחתן שלך בחר? "רבנו איתו ואבא שלו צעק עליו והבנו שהוא לא יכתוב שטות כזאת, ובסוף כשבאנו ב-30, ראינו שזה כן כתוב".
- אתה לא מצטער שרחל לא התחסנה? שלא הבנת כמה המחלה הזאת נוראית? "לא, רחל לא מתה מקורונה. לנו יש ניירות שעשו לה את הבדיקה פעם ויצא שלילי".
- אבל היא הייתה חולה כבר הרבה זמן בבית עד כמה שאנחנו מבינים, הבאתם אותה לבית החולים הרבה אחרי. "מה פתאום, זה הכול שקרים. היא לא הייתה חולה בשום מחלה, היה לה חום של 38 מעלות והיא הרגישה חלשה ואני הבאתי רופאה הביתה והרופאה אמרה שיש לה דלקת ריאות ונתנה לה אנטיביוטיקה ומשאף. שאלתי אותה אם יש לה קורונה והיא אמרה 'אני לא יודעת, צריך לבדוק'. אחרי כמה ימים נסענו לטרם ועשו לה בדיקת קורונה והיא יצאה שלילית. עשו לה צילומים והם הזמינו אמבולנס. הטעות שעשיתי שהכנסתי אותה לבית החולים".