בין המשחקים לבובות: מטול שמיועד לירי וטיל לאו נמצאו הלילה (בין רביעי לחמישי) בחצר גן ילדים בלוד. חבלני משטרה בחנו את פריטי האמל"ח, והם הועברו למעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה.

המטול והטיל נחשפו במהלך חיפוש ממוקד בגן הילדים שביצעו בלשי ושוטרי תחנת לוד יחד עם לוחמי החטיבה לבט"פ במג"ב וכלבני מחוז מרכז.
במהלך הפעילות המבצעית נבחנו פריטי האמל"ח על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה לציבור, ובסיומה הועברו כלל המוצגים שנתפסו להמשך מיצוי ראיות.
מהמשטרה נמסר כי "מדובר בהישג מבצעי של תפיסת אמצעי לחימה, המצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה".
1 צפייה בגלריה
הגן בלוד
הגן בלוד
הגן בלוד שבו נמצאו אמצעי הלחימה
(צילום: מאיר תורג׳מן)
לפני כחודש, עשו עבריינים שימוש בטיל לאו במסגרת ניסיון חיסול בצפון. בכפר ג'דיידה-מכר נורה טיל על יעד לחיסול, שהצליח לברוח מהמקום מבלי שנפגע. ירי הטיל היה חלק מסכסוך בין עבריינים ואזרחים שהיו באזור אמרו כי הם מודאגים מאוד מהשימוש בכלי נשק משמעותי: "זאת שיטה חדשה וחמורה מאוד שיכולה לגרום לפגיעה במספר רב של אנשים. הם יורים במקומות שיש בהם ילדים, נשים וגברים בלי לדפוק חשבון ולא מעניין אותם מה תהיה התוצאה. מבחינתם העיקר לרצוח".