בדרך לכתבי אישום נגד המעורבים בתקיפה האלימה: הפרקליטות צפויה להגיש מחר (שישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה הצהרת תובע על הכוונה להגיש כתבי אישום בגין תקיפה נגד כמה מהנערים שתועדו מכים עד זוב דם את בן גילם בגן שעשועים בעיר. עד כה נעצרו במעורבות במעשי האלימות שמונה נערים בני 15 עד 17, מעצרם של חמישה מהם הוארך היום ביממה נוספת.
בתיעוד מגן השעשועים נראה הקורבן יושב על ספסל, בשעה שבני גילו מכים אותו נמרצות. בירור ראשוני של המשטרה כי התקיפה בגן השעשועים אירעה כ"נקמה" לשני אירועי אלימות קודמים. באחד מאותם אירועים שתועדו, נראה הנער שהותקף בגן השעשועים מאיים על נער אחר ומכוון לעברו חפץ שנחזה כאקדח דמה. בהמשך חבט הנער בראשו של הקורבן באמצעות האקדח. הנער המאיים שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

אביו של אחד הנערים החשודים שנכח היום בבית המשפט אמר: "הילד שלי לא מעורב בפרשה הזאת, לא יודע למה עצרו אותו. אני לא ראיתי אותו בסרטונים, הוא לא קשור לסרטונים האלה. זה מעציב מאוד שדברים כאלה קורים היום בין בני נוער, אני חושב שכל ההורים צריכים להחזיק את הילדים שלהם. אנחנו צריכים לטפל בילדים שלנו, הנוער של היום זה לא כמו שהיינו אנחנו".
2 צפייה בגלריה
תיעוד אלימות נוער
תיעוד אלימות נוער
מתוך תיעודי האלימות בפתח תקווה
עו"ד יניב טל, שמייצג את אחד הנערים החשודים, אמר: "מייחסים לו תקיפה חמורה ועוד כמה עבירות. הוא מכחיש כל מעורבות לפרשה. הוא בכלל במעצר בית בתיק אחר שלא רלוונטי למקרה הזה. אם לא היה לסיפור הזה הד תקשורתי וציבורי, הוא היה משוחרר כבר. המשטרה לקחה את זה באחריות יתרה".
עו"ד טל הוסיף: "אני רק רוצה לומר שבמוסדות חינוך במדינת ישראל האלימות הזאת מתגברת, ואף אחד לא פוצה פה ואף אחד לא עושה שום דבר. רק למקרה הזה הם נטפלו ואני מאוד מקווה שהנערים ישתחררו. מדובר בקטינים, אז אין פה הרבה מה להאריך מעצר".
עו"ד זוהר מרציאנו, שמייצגת שני חשודים אחרים, אמרה: "אחרי שבית המשפט שמע את הטיעונים שלנו, הוא הבין שיש פה מקום לסיים את החקירה כמה שיותר מהר. אנחנו חושבים שצריך לשחרר אותם כבר עכשיו, אין טעם להאריך את המעצר".