יממה לאחר פיגוע הירי בדרום הר חברון, שבו נרצחה בת שבע נגרי (40) לעיני בתה ונפצע באורח קשה אריה גוטליב (39), אחותה של הנרצחת, אליה רביד, סיפרה ל-ynet Live על התחושות הקשות הבוקר (שלישי): "אנחנו מנסים לעכל, לאסוף את השברים ולמצוא את הכוחות". רביד הוסיפה כי "בת שבע הייתה מיוחדת, היה לה לב ענק והיא תמיד הייתה מאורת, שמחה וחייכנית".
2 צפייה בגלריה
 בת שבע נגרי
 בת שבע נגרי
"העולם כולו איבד את בת שבע"
(צילום: צילום: AP Photo/Mahmoud Illean)
רביד סיפרה כי בת שבע הייתה גדולה ממנה ב-12 שנים, ואמרה כי "היא הייתה כמו אמא נוספת בשבילי כשהייתי קטנה, וכשגדלתי נהיינו אחיות בנפש". לדבריה, "בת שבע תמיד ידעה למצוא את הטוב בכל דבר. כל מי שפגש אותה התאהב בה ישר כי פשוט אי-אפשר שלא. העולם כולו איבד את בת שבע".
היא התייחסה לכך שבתה של בת שבע ישבה לצידה ברכב בזמן הפיגוע, ואמרה כי "היא ילדה מתוקה, אמיצה, חכמה ובעלת תושייה, וכמו כולנו מנסה לאסוף את השברים ולעכל את החוסר הזה שהיא איבדה אמא". היא הוסיפה: "ברוך השם היא ניצלה בגוף - אבל הנפש שלה זקוקה למרפא. המשפחה ואנשי מקצוע עוטפים אותה, ונמשיך להיות שם בשבילה תמיד".
2 צפייה בגלריה
אריה גוטליב
אריה גוטליב
"אריה הגיב לסביבה וזוכר את האירוע. הוא אדם עם כוחות על"

יאיר ליאור, חמו של אריה גוטליב שנפצע כאמור באורח קשה בפיגוע, סיפר ל-ynet Live כי "הוא עבר אמש ניתוח מציל חיים הגיב לסביבה וזוכר את האירוע, אך מצבו עדיין קשה". לדבריו, "מדובר בבן אדם עם כוחות על, ויכולת לתפקד במצבים קשים ומורכבים. הוא המשיך אתמול בנסיעה אחרי שנפגע מהירי בפנים, בידיים וברגליים".
ליאור פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ואמר כי "אתם נבחרתם, תתעשתו על עצמכם ותפעלו למגר את האויב". הוא הוסיף: "הממשלה צריכה להבין שעליה לשנות את התפיסה שנכנסה לכאן מאז אוסלו. צריך לפגוע ולגרש את כל מי שקשור לטרור, וצריך לחזק את ההתיישבות. ממשלת הימין מלא-מלא לא עושה מספיק".
על ההאשמות שהופנו כלפי מפקד פיקוד המרכז אלוף יהודה פוקס, אמר ליאור כי "אני לא מכיר אותו ואין לי עניין איתו, אם הוא עשה מעשה לא בסדר צריך להעמיד אותו על מקומו. אבל זאת לא הנקודה, צריך לשנות את החשיבה של כולנו ולפגוע באויב במקום שהכי כואב לו - ולחזק את ההתיישבות".
ליאור הוסיף כי הכיר את הנרצחת בפיגוע, ואמר כי "בת שבע היא אישה עם שמחת חיים, טוב לב ובעלת חסד. זו אבדה גדולה לעם ישראל כולו, ולילדים הרכים שהיא הייתה הגננת שלהם לא יזכו יותר ליד מלטפת ואוהבת".