לראשונה מפרוץ המלחמה, ואחרי שלושה שבועות רצופים של חילופי אש גם בצפון, ינאם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ביום שישי. נסראללה ינאם בטקס הוקרה ל"שהידים שמתו בדרך לירושלים".
נסראללה לא נראה בציבור מתחילת המלחמה, מלבד תמונה אחת בביירות לצד מנהיג הג'יהאד האיסלאמי זיאד נחאלה ובכיר חמאס סלאח אל-עארורי.
הכותרת
להפוך את עזה ל"שטח B נחות" | היום שאחרי המלחמה עפ"י יעקב נגל
19:59
מיום חמישי האחרון לא פרסם חיזבאללה שמות ותמונות של הרוגים בעימותים עם צה"ל. עד אז המספר עמד על 47, ובמכתב שפרסם קרא נסראללה לכנות אותם ככאלה שנהרגו "בדרך לירושלים".
היום פורסם סרטון בן שניות בודדות שבו נסראללה עובר ליד לוגו חיזבאללה, ורק גבו נראה. הסרטון, שלא פורסם על ידי גורם רשמי, מהווה כנראה מסר כאילו מזכ"ל חיזבאללה נוכח בזירה - אף שעד כה אינו מדבר.
גם הערב נמשכו חילופי האש בצפון, וכלי טיס של צה״ל תקף מטרות של חיזבאללה בשטח לבנון, בתגובה לשיגורים לעבר שטח ישראל מוקדם יותר - שמאחד מהם ניזוק בית בקריית שמונה.


לפני כן תקף צה"ל חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ"ט בגבול לבנון. זו הייתה החוליה החמישית שהותקפה היום. בתיעוד שפרסם צה"ל נראו כוחות מיחידת מגלן משגרים טיל על בית שבו הייתה אותה חוליית נ"ט.
בנוסף, כלי טיס מאויש מרחוק תקף מחבל שזוהה מפעיל רחפן שנע לעבר שטח ישראל, וחוסל מחבל שהתקרב למרחב הגבול בחניתה. בצה"ל אמרו כי כוחות חי״ר, קומנדו, טנקים וארטילריה, לצד כלי טיס של חיל האוויר, ממשיכים במוכנות גבוהה בהגנה ופועלים כל העת להסרת האיום.