אלכסנדרה קוטחין (42) היא האישה שנהרגה אתמול (ה') מפגיעת רכבת בתחנת הרכבת סבידור מרכז בתל אביב, אחרי שככל הנראה נפלה אל הפסים בעקבות אירוע רפואי. אחיה יבגני סיפר ל-ynet: "קרה לנו אסון גדול, המשטרה סיפרה לנו שהיו שני אנשים בתחנה שראו את אחותי עם התקף שנראה כמו אפילפסיה. היא נפלה ונדרסה על-ידי הרכבת".
2 צפייה בגלריה
אלכסנדרה קוטחין שנהרגה בתחנת הרכבת סבידור
אלכסנדרה קוטחין שנהרגה בתחנת הרכבת סבידור
"נסעה לתל אביב לטפל באדם מבוגר, ובדרך חזרה קרה האסון". אלכסנדרה קוטחין
2 צפייה בגלריה
אדם נכנס לשטח המסילה בניגוד להנחיות בתחנת ת"א סבידור מרכז ונפגע מרכבת חולפת
אדם נכנס לשטח המסילה בניגוד להנחיות בתחנת ת"א סבידור מרכז ונפגע מרכבת חולפת
תחנת סבידור מרכז לאחר התאונה, אתמול
יבגני, שמבוגר מאלכסנדרה ב-4 שנים, סיפר כי היא הותירה אחריה שני ילדים - חייל בן 19, ותלמידת תיכון בת 17. אמה, נדיה (64), שעמה התגוררה אלכסנדרה, סיפרה כי בתה עלתה לישראל ממזרח אוקראינה לפני 16 שנה. "אני עליתי שש שנים לפניה. הבת שלי הייתה טובה ועזרה תמיד לכולם. גם היום היא נסעה לתל אביב כדי לטפל באדם מבוגר. היא לא הרגישה טוב, אבל היה לה חשוב לנסוע ולעזור. בדרך חזרה קרה האסון".
"היא הייתה אדם שמח מאוד. אפילו כשהיה לה קשה, רע וכואב, היא תמיד הייתה שמחה, וקיבלה כל דבר באהבה", הוסיף יבגני. "היא תמיד עזרה לכולם, נסעה לעזור למשפחה ולאנשים אחרים. אם היא הלכה ברחוב וראתה אדם עם בעיה, היא רצתה לעזור". בעבר התגוררה אלכסנדרה בעיר רמת גן. היא עבדה כמאבטחת בבניין משרדים, אבל אחיה מספר כי היא לא בחלה בשום עבודה, ולאורך השנים עבדה גם בסופרמרקט, בסיוע לקשישים ו"בכל עבודה שהיה בכוחה לעשות טוב לבני אדם".
לפני כחודש וחצי, מספרים במשפחה, החלה אלכסנדרה לסבול מפרכוסים, כאבי שרירים וחולשה. "ביקשתי ממנה שתעשה בדיקות כדי שנדע מה יש לה", מספרת האם. "אתמול היא עשתה בדיקת דם כדי לאבחן ממה היא סובלת. אהבתי אותה מאוד והיינו קשורות. היא דאגה לי וטיפלה בי תמיד".
האח יבגני הוסיף: "היו לה פרכוסים כמו אפילפסיה. לא הצלחנו להבין מה בדיוק היה לה והיא הייתה בבדיקות. לצערנו, היא איבדה את החיים שלה בגלל אותם פרכוסים. הייתי רוצה שיזכרו שאחותי הייתה אדם טוב שעזר לאנשים, וגם הבוקר היא מתה אחרי שעזרה לאיש מבוגר".
אלכסנדרה קוטחין תובא למנוחת עולמים ביום ראשון בבית העלמין בעכו.
פורסם לראשונה: 21:39, 16.02.23