בית משפט השלום בראשון לציון שחרר היום (ב') ממעצר את ההורים שנעצרו בחשד שהיו מעורבים בגרימת מותו של בנם התינוק, בן שישה שבועות. האם נשלחה למעצר בית והאב שוחרר ללא כל תנאים מגבילים.
1 צפייה בגלריה
משפחתם של ההורים החשודים בבית משפט השלום פתח תקווה
משפחתם של ההורים החשודים בבית משפט השלום פתח תקווה
בני משפחתם של ההורים, בשבוע שעבר
(צילום: רענן בן צור)
"מה אני עושה פה במעצר במקום לקבור את הילד שלי?", תהתה בכאב האם בפני סנגורה עו"ד גל וולף, אחרי שנעצרה יחד עם בעלה בחשד למעורבות במות בנם התינוק, שנמצא ללא רוח חיים ביום חמישי האחרון בביתם ברחובות. החלטת בית המשפט התקבלה בהקלה גדולה בקרב השניים, שיתפנו כעת להביא את בנם התינוק לקבורה.
"מדובר בטרגדיה קשה לזוג הורים שאוהבים את בנם התינוק. היא לא הייתה אמורה להגיע למחוזות פליליים", אמרו סנגורי ההורים עו"ד גל וולף ועו"ד רן אלון, שמייצגים אותם מטעם הסנגוריה הציבורית. "הם הורים אוהבים שלהם עוד שלוש בנות קטנטנות. הם כואבים את המוות הטראגי וממהרים לסידורי ההלוויה ולשבת שבעה על הבן התינוק".
עו"ד גל וולףעו"ד גל וולף
ההורים, בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו ביום חמישי האחרון אחרי שבנם התינוק בן ה-6 שבועות נמצא ללא רוח חיים בביתם ברחובות. האבא, שהבחין בבנו התינוק, הזעיק את מד"א וביצע בבנו החייאה עד להגעת הצוות הרפואי. גורמי רפואה אבחנו שבר בגולגולת של הבן התינוק, מה שהוביל למעצר ההורים בחשד לגרימת מותו.
השבר בגולגולת, כך התברר, קרה כמה ימים לפני שהתינוק נמצא ללא רוח חיים. על שאר פרטי החקירה מוטל עדיין צו איסור פרסום. ממצאים ראשוניים של נתיחת הגופה חיזקו את גרסת האמא שהסבירה איך נפגע הילד. ההורים עמדו על גרסתם לפיה לא היה שום זדון ושמדובר בטרגדיה קשה מנשוא.
בית המשפט החליט לשחרר את האם למעצר בית עד יום שישי הקרוב והתיר לה לצאת להלוויית התינוק. היא צפויה לשבת שבעה בביתם ברחובות בפיקוח של אחד מבני המשפחה. האב, כאמור, שוחרר ללא תנאים מגבילים. בהחלטת בית המשפט נקבע כי אין כל חשד נגדו.
עו"ד רם אלוןעו"ד רן אלוןצילום: יריב כץ
"חמישה ימים מיותרים שהוא ישב במעצר", הוסיף סנגורו עו"ד רן אלון. "כל התיק הזה הוא עניין טראגי וקשה. מדובר בזוג הורים אוהבים שמאוד שמחו עם לידת התינוק אחרי שלוש בנות. אנשים נורמטיביים שגידלו בנות באהבה".
סנגורה של האם, עו"ד וולף, מסר: "זה מקרה מצער וקשה. האמא כל הזמן שאלה 'מה אני עושה פה? תנו לי להתאבל על הילד שלי'. יש פה טרגדיה איומה וקורעת לב של האמא שאינה שייכת לשדה הפלילי. מדובר בזוג הורים חם ואוהב שחווה טרגדיה איומה".