חמישה הרוגים בפחות מיממה: גבר כבן 30 נהרג הערב (ראשון) לאחר שהתהפך עם רכבו לתעלה בכביש 40, סמוך לצומת גורל. שלושה בני אדם נפצעו בתאונה באורח בינוני. מוקדם יותר נקבע מותה של הולכת רגל כבת 70, לאחר שנפגעה מרכב בשדרות ירושלים בלוד.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בצומת גורל
זירת התאונה בצומת גורל
זירת התאונה בצומת גורל
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
תאונה קטלנית של משאית ורכב פרטי בכביש 40
תאונה קטלנית של משאית ורכב פרטי בכביש 40
אישה נהרגה מפגיעת משאית בכביש 40, הבוקר
בשעה 20:12 התקבל דיווח על רכב שהחליק לתעלה במוקד 101 של מד"א, וחובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום. הם פינו את הפצועים לבית החולים סורוקה בבאר שבע, וקבעו את מותו של בן ה-30.
חובש בכיר במד"א בהא אל-סייד סיפר כי "הגענו וראינו רכב לאחר שהתהפך לתוך תעלה סמוך לכביש. בתוך הרכב ישב פצוע אחד כשהוא לכוד ובהכרה מלאה. לצידי הרכב היו שני פצועים בהכרה מלאה, ופצוע נוסף שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה, אך חומרת פציעתו הייתה קשה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. את הפצוע הלכוד חילצנו בעזרת כוחות הכיבוי, ופינינו את שלושת הפצועים לסורוקה כשמצבם מוגדר בינוני".
כשעה לפני כן המשטרה פתחה בחקירת בתאונה בלוד, שבה נהרגה הולכת הרגל מפגיעת רכב בשדרות ירושלים. הדיווח אודות התאונה התקבל במוקד מד"א בשעה 18:56, והצוות קבע את מותה במקום.
פרמדיקיות מד"א אראל קרנק ושיר חבר סיפרו: "הגענו למקום וראינו אישה כבת 70 שוכבת על הכביש לאחר שנפגעה מרכב. ביצענו בה בדיקות אך פציעתה הייתה קשה, והיא הייתה ללא דופק וללא נשימה. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".
הבוקר נדרס למוות ילד כבן 3 במושב בבקעת הירדן, ואישה כבת 30 נהרגה בצומת גינתון שבכביש 40 לאחר שרכבה נפגע ממשאית. בתיעוד התאונה היא נראית מתחילה לנסוע באור ירוק - כשהמשאית פוגעת ברכבה. נהג המשאית נפצע בינוני ואדם נוסף נפצע קל.
אמש, סמוך לחצות, נהרגה הולכת רגל בת 22 בתאונה במעורבות אופנוע סמוך לרחובות, בצומת הכבישים 42 ו-411. בעקבות רצף התאונות הקטלניות, מספר ההרוגים בתאונות מתחילת השנה עלה ל-90 לפי הרלב"ד. מדובר בארבעה הרוגים יותר מהיום המקביל אשתקד, שנה שהסתיימה עם 361 הרוגים.