16 שנים אחרי נאום "בעדה בעדה חיפה", מאיים חסן נסראללה ב"בעדה בעדה כריש": מזכ"ל חיזבאללה התייחס הערב (רביעי) לראשונה ליירוט שלושת הכטב"מים שהיו בדרכם לאסדת הגז כריש, וטען כי שוגרו לשם "במטרה שטילים יפגעו בהם, כדי שמי שעובד באזורים האלה יידעו שהם אינם בטוחים".
בנאומו איים חסן נסראללה ואמר כי "מסר הכטב"מים הוא רק ההתחלה. רשמו את המשוואה הבאה - אנחנו נגיע לכריש, ולמה שמעבר לכריש, ומה שמעבר לכך. אנחנו עוקבים אחרי כל השדות, הבארות והרציפים לאורך הגבולות. אם אתם רוצים למנוע מלבנון לממש את זכותה להציל את עצמה על ידי הוצאת הנפט והגז, איש לא יוכל להוציא נפט וגז".
נסראללה התייחס בנאומו גם לביקורת מתוך לבנון על שיגור הכטב"מים לאסדה ואמר: "היו שאמרו שפעלנו מחוץ להסכם. איזה הסכם? לא הסכמנו עם אף אחד ואנחנו לא מבטיחים כלום לאף אחד. מי שמבטיח לאמריקנים שההתנגדות לא תעשה כלום מרמה אותם ומרמה את עצמו".
1 צפייה בגלריה
נסראללה ואסדת כריש. "יש לנו אפשרויות בים, באוויר וביבשה"
נסראללה ואסדת כריש. "יש לנו אפשרויות בים, באוויר וביבשה"
נסראללה ואסדת כריש. "יש לנו אפשרויות בים, באוויר וביבשה"
(באדיבות אנרג'יאן )

לדבריו, "שיגרנו כמה כטב"מים שאינם חמושים. הסכמנו שנשלח כטב"מים שישראל תיירט אותם כי אנחנו רוצים שטילים יפגעו בכטב"מים כדי שמי שעובדים באזורים האלה ידעו שהם אינם בטוחים. לראשונה בהיסטוריה של ישראל, שלושה כטב"מים שוגרו לעברה בו זמנית. עד כה שוגרו כטב"מים מהרצועה, מסוריה - אך בכל פעם שוגר כטב"ם אחד. מעולם לא שלושה בו זמנית".
נסראללה אמר כי "נפט וגז הם הדרך היחידה של לבנון לצאת מהמשבר אותו היא עוברת. המצב מאוד קשה והכסף מהבנק העולמי לא יפתור את המשבר. יש בחודשיים הקרובים הזדמנות פז להציל את לבנון, ועלינו לנצל אותה עכשיו. קלף המיקוח ומקור הכוח היחיד של לבנון במשא ומתן לרישום הגבול הוא ההתנגדות וכוחה. עלינו לנצל את נקודת הכוח הזאת. זו לא מלחמה פסיכולוגית, אנחנו רציניים בנושא זה".
הוא המשיך ואיים באומרו כי "יש לנו אפשרויות בים, באוויר וביבשה. כולן על השולחן. נגיב בהיקף המתאים, בזמן המתאים ובאופן המתאים. המלחמה מכובדת בהרבה מהמצב אליו לבנון הולכת עכשיו - קריסה ורעב".