חברת הכנסת אורית סטרוק (הציונות הדתית) העבירה את הלילה האחרון בבית החולים תל השומר, שם טופל בנה עם נכדיה (בני ארבע ושנתיים) שנפצעו באורח קל-בינוני לאחר שנרגמו באבנים בכפר חווארה שבאזור שכם.
2 צפייה בגלריה
ארבעה בני אדם נפגעו בתאונת דרכים שנגרמה בעקבות יידוי אבנים
ארבעה בני אדם נפגעו בתאונת דרכים שנגרמה בעקבות יידוי אבנים
בנה ונכדיה של סטרוק באמבולנס
"זה פיגוע מאוד מאוד אכזרי, ראו רכב עם אבא ושני ילדים ממש קטנים ורגמו אותם באבנים", אמרה הבוקר (רביעי) סטרוק בריאיון לאולפן ynet. היא ציינה כי נכדיה במצב טוב וצפויים להשתחרר היום לביתם.
קרוביה של סטרוק הותקפו כשהיו בדרכם חזרה מהאזכרה לאביה. "נפגשנו עם הילדים והנכדים וסיימנו ממש מאוחר בלילה. התחבקנו והתנשקו, נפרדנו לשלום מהחלון - והם נסעו להר ברכה. כשהגענו הביתה הידיעה הנוראה הזאת תפסה אותנו", שחזרה סטרוק. "אני לא יודעת מאיפה יש כזאת אכזריות בעולם, אני לא יודעת. זה נורא. לשמחתי החוויות הטובות שהיו להם מהבילוי הקודם עזרו להם להתגבר על החוויה המאוד מאוד קשה שהם עברו".
2 צפייה בגלריה
אורית סטרוק בועדת הכנסת
אורית סטרוק בועדת הכנסת
ח"כ אורית סטרוק
(צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)
היא סיפרה על העלייה בהשלכת האבנים ובקבוקי התבערה בכבישי יהודה ושומרון ואמרה כי בכל פעם שהיא יוצאת מביתה היא מודעת לכך שקיים סיכוי גבוה שתיתקל במארב. "כשזה פוגע בך בצורה כזאת, זה ממש מטלטל", ציינה.
"כבר חודשים שאני זועקת על כך שאין יד מספיק תקיפה נגד הטרור. אני מנסה כבר חודשים לכנס דיון על כך שהממשלה חותמת במו ידיה על הצ'קים עם המשכורות למחבלים", האשימה סטרוק. "יש ריפיון נוראי במלחמה בטרור. נוהגים באויבים שלנו בכפפות של משי, מפנקים אותם בבתי הכלא".