בזמן שהצעדה לירושלים נמשכת, ויממה לאחר "יום התנגדות" נוסף, התקיימו גם היום (רביעי) הפגנות במוקדים רבים נגד המהפכה המשפטית וקידום ביטול עילת הסבירות. זאת במקביל לשביתת המחאה של ההסתדרות הרפואית.

3 צפייה בגלריה
רחובות
רחובות
ההפגנה ברחובות
(צילום: דרור גרתי)
3 צפייה בגלריה
צומת מת"מ חיפה
צומת מת"מ חיפה
ההפגנה בחיפה
(צילום: אלעד גרשגורן)
מאות הפגינו הבוקר מאות בצומת מת"מ בחיפה. בין המפגינים היו עובדי הייטק רבים וכן תושבים מחיפה והסביבה. ההפגנה עברה בתחילה בשקט יחסי בין המוחים לכוחות המשטרה הגדולים שהגיעו למקום, אך בהמשך חסמו מספר מפגינים באמצעות כ-10 כלי רכב את היציאה בכביש 2 לכיוון דרום, והובאה לשם מכת"זית. המשטרה עצרה שני מפגינים בחשד להפרת סדר, ופתחה את כביש 2 לתנועת כלי רכב.
בשעה 12:00 החלה "שביתת הנשים הלאומית" במחאה על פגיעה בנשים, בהובלת תנועת המחאה "בונות אלטרנטיבה". עשרות חברות במשק אפשרו לעובדים ולעובדות לעצור את עבודתם ולהצטרף למחאה, כשבמקביל התקיימו מחאות במוקדים שונים ברחבי הארץ, בהם רמת גן, תל אביב ורעננה.
3 צפייה בגלריה
מחאת עובדי התעשיות הביטחוניות נגד המהפכה המשפטית
מחאת עובדי התעשיות הביטחוניות נגד המהפכה המשפטית
עובדי התעשיות הביטחוניות בגשר הקריה, היום
(צילום: יעל מנור)
ברחובות, אחד ממוקדי המחאה לשם הגיעו מאות, החלה חסימה ספונטנית של הכביש הסמוך למכון ויצמן בעיר. אחת המפגינות במקום נפגעה מנוסע שחלף במקום ושפך עליה צבע.
במקביל, עשרות עובדי ועובדות התעשיות הביטחוניות הגדולות - רפאל, אלביט והתעשיה האווירית, הפגינו בגשר הקריה נגד המהפכה המשפטית. "ביטחון המדינה הוא בנפשנו", אמרו המוחים. ״הערעור על ערכי המדינה וביטחונה מערער גם אותנו. אם לא ייעצר הוא יגרום לנזקים מוחשיים גם לתעשיות הביטחוניות - חלק חשוב מחומת ההגנה של ישראל". במקום דיברו בין השאר יוסי אקרמן, לשעבר נשיא ומנכ"ל אלביט ואלוף נמרוד שפר, לשעבר מנכ"ל התעשייה האווירית.