נטע רודיך, צעירה בת 25, הגיעה אתמול (שלישי) לדיזנגוף סנטר בתל אביב לבושה בחולצת בטן, כשבאה להיכנס למתחם עיכב אותה השומר בכניסה ואמר לה: "אולי עדיף שתשימי חולצה לפני שאת נכנסת למקום". נטע אמרה בריאיון לאולפן ynet: "שאלתי מה הנהלים ואמרו לי 'לקרוא לקב"ט והוא מחליט לפי מה שבא לו'. הלוואי שהייתי עובדת עליכם".
- את אומרת שהוא פשוט ראה וזה לא מצא חן בעיניו. "זה העניין מבחינתי. זה היה העניין. אם הנהלים היו איזשהו לבוש מוגדר שאי אפשר להיכנס, אפשר לדון בזה. אבל איך אני אמורה לדעת איך להגיע מחר. לא יכול להיות שאני יודעת שהנהלים הרשמיים של המקום הם שיגיע האדם האחראי, שאגב אני לא יודעת אם אני מאשימה אותו, אני לא יודעת מאיפה זה יגיע. והוא יסתכל עליי ויגיד 'המממ'".
1 צפייה בגלריה
 נטע רודיך
 נטע רודיך
נטע וחולצת הבטן שלבשה

- ראינו הרבה תגובות גם ברשתות החברתיות שאומרות 'מה את רוצה, לבשת חזייה'. איך את מגיבה לטענות האלה? סליחה על השאלה, אבל אין דרך להתחמק איכשהו מהדיון. "אני אגיב לך קודם כל בהומור, אני לא לובשת חזיות. אבל תראי, זו חולצת בטן, קודם כל זה נראה נורא שונה בסרטון מאשר איך שזה נראה באמת. דבר שני, אלו חולצות בטן שמוכרים בחנויות בדיזנגוף סנטר. זה לא נמכר כהלבשה תחתונה, זה נמכר כטופ, כחולצת בטן לכל דבר ועניין. זה מה שמוכרים היום בכל הרשתות, בסנטר מוכרים את החולצות האלה בדיוק".
- את רוצה להגיד לי שיש רשתות בסנטר שמוכרות חולצות כאלה? "בוודאי, זאת האופנה. אנחנו חיים בתל אביב, באוגוסט, חום אימים, כל מה שאנחנו רוצות זה שיהיה לנו לא חם, זו לא חזייה".
היא אמרה כי מה שהפריע לה הוא העניין שאין נהלים מסודרים במקום. "יכול להיות ששומר אחד כן יקרא לאחראי והאחר לא. אני לא יודעת, אבל אני כן יודעת שזה קרה לי". היא גם התייחסה לאמירה ש'הקב"ט מחליט לפי מה שבא לו': "זה לא מכבד את הלקוח או הלקוחה, כל אדם מגיע לו לדעת לאיפה הוא מגיע ומה עליו ללבוש".
-בסוף נכנסת? "כן, אני נכנסתי למקום והם גם אמרו לי בגדול שמבחינתם הלבוש הזה 'כן עובר', זה 'כן בסדר'. הבעיה היא שניסיתי לברר מהם הנהלים של המקום מבחינת לבוש והקב"ט חוזר ואומר לי שהנהלים הם 'שיקראו לו המאבטחים' ושהוא יסתכל ויגיד מה שנראה לו, אלו הנהלים הרשמיים. זו הייתה הבעיה שלי, זו הסיבה אגב שאני עמדתי שם והתעכבתי כי רציתי להבין, היום אולי יכניסו אותי אבל מה יקרה לי מחר? אני רוצה לדעת, זכותי לדעת. זו הייתה הבעיה שלי".
מדיזנגוף סנטר נמסר בתגובה: "אין בסנטר קוד לבוש מאחר ואנו לא כופים דבר על איש. מדובר בטעות אנוש של המאבטח, עליה אנו מצרים, כפי שהסביר הקב"ט הראשי של הסנטר שגם אישר את כניסת המבקרת ללא שום בעיה. חידדנו את הנהלים בקרב צוות עובדינו על מנת שמקרה דומה לא יישנה. הסנטר חרט על דגלו את ערכי השוויון, קבלה של כל הקבוצות והפרטים ואיננו מקבל כל סוג של אפליה. נדגיש כי ההנהלה אינה מקלה ראש בנושא ומנכ"ל הסנטר הזמין כבר אתמול את הלקוחה לפגישה לבירור הנושא והפקת לקחים".