איריס חיים - אמו של יותם ז"ל, שנורה למוות בשוגג על ידי כוח צה"ל יחד עם שני חטופים נוספים בשג'אעיה - שלחה הקלטה לחטיבת 7828 מגדוד 17, שלוחמיו היו מעורבים בתקרית. "אני יודעת שכל מה שקרה זה לא באשמתכם", אמרה האם בהקלטה המרגשת.
"שלום לחטיבת 7828 ביסל"ח גדוד 17, מדברת איריס חיים. אני אמא של יותם. אני רציתי להגיד לכם שאני מאוד אוהבת אתכם, ומחבקת אתכם פה מרחוק. אני יודעת שכל מה שקרה זה בכלל לא באשמתכם ובאשמת אף אחד חוץ מהחמאס יימח שמם וזכרם על פני האדמה", אמרה איריס.

1 צפייה בגלריה
יותם חיים,  אלון שמריז, סאמר טלאלקה
יותם חיים,  אלון שמריז, סאמר טלאלקה
יותם חיים ושני החטופים הנוספים - אלון שמריז וסאמר טלאלקה
"אני מבקשת לשמור על עצמכם ולחשוב כל הזמן שאתם עושים את הדבר הכי טוב בעולם שיכול לקרות, שיכול לעזור לנו כעם ישראל. כולנו זקוקים לכם בריאים, ואל תהססו לרגע אחד אם אתם רואים מחבל. אל תחשבו שאתם הרגתם חטוף בכוונה. אתם צריכים להגן על עצמכם כי רק ככה תוכלו לשמור עלינו", ביקשה אמו של יותם חיים ז"ל מהלוחמים.
עוד אמרה איריס חיים ללוחמים: "בהזדמנות הראשונה אתם מוזמנים לבוא אלינו, כל מי שמעוניין. אנחנו רוצים לראות אתכם בעיניים שלנו, לחבק אתכם ולהגיד לכם שמה שעשיתם - כמה שזה כואב ועצוב להגיד דבר כזה - זה היה הדבר הכי נכון כנראה באותו רגע".
"אף אחד מאיתנו לא שופט אתכם ולא כועס, לא אני ולא בעלי רביב, לא הבת שלי נויה, לא יותם ז"ל ולא תובל אח של יותם. אוהבים אתכם מאוד וזה הכל", אמרה בסיום ההקלטה שנשלחה ללוחמים.