טיסת איזיג'ט מנתב"ג לאמסטרדם שלשום (חמישי) הוסטה לנחיתה בוונציה בעקבות נוסע שהתפרע במטוס. לפי אחת הנוסעות, הוא ניסה לברוח מניידת משטרה שחיכתה להם בשדה, שוטרים עלו למטוס והורידו אותו. הטיסה המריאה מישראל בשעה 14:45 והייתה אמורה לנחות באמסטרדם בשעה 18:00 בשעון מקומי, אך היא הגיעה ליעדה באיחור בשל האירוע.
דנה מתל אביב, שהייתה במטוס, סיפרה ל-ynet כי החשוד "נראה שיכור" ונכנס לעימות עם נוסע אחר: "פתאום הודיעו כולם לשבת נוחתים עוד דקה. עלתה משטרה מקומית והורידו אותו. בהמשך פתח את הדלת של הניידת, קפץ וניסה לברוח, נתפס ונאזק על הרצפה. הוא מההתחלה התפרע, הרים את הקול ודחף, וזה התגבר משהו כמו שלוש שעות מההמראה, כשנהיה כבר עימות פיזי בינו לבין נוסע אחר".
2 צפייה בגלריה
שוטרים מורידים מהמטוס נוסע שמתפרע על טיסה מישראל לאמסטרדם
שוטרים מורידים מהמטוס נוסע שמתפרע על טיסה מישראל לאמסטרדם
מעצר הנוסע, עם הנחיתה הלא-מתוכננת בוונציה
(צילום: דנה- נוסעת על הטיסה)
2 צפייה בגלריה
"הם לא ידעו שההתנהגות שלהם לא מקובלת" - נוסעים הורדו מטיסה לברצלונה בגלל התפרעות של נערים במטוס
"הם לא ידעו שההתנהגות שלהם לא מקובלת" - נוסעים הורדו מטיסה לברצלונה בגלל התפרעות של נערים במטוס
קבוצת נערים הורדו מטיסה לברצלונה, מוקדם יותר השבוע
לדבריה, "שמענו צעקות מקדמת המטוס ראינו שמנסים להרגיע אותו וזה רק הכעיס אותו יותר, והוא התחיל בדחיפות".
מוקדם יותר השבוע התעכבה בארבע שעות טיסה של חברת Vueling מנתב"ג לברצלונה בגלל קבוצת נערים שהשתכרה והשתוללה במטוס.
חברת איזיג'ט מסרה בתגובה: "טיסת EJU7972 מתל אביב לאמסטרדם, שהתקיימה ב-20 ביולי, נאלצה לנחות בוונציה, שם המתינה לה המשטרה המקומית, עקב קבוצת נוסעים שהתפרעו במטוס. הטיסה המשיכה לאמסטרדם, זמן קצר לאחר מכן. צוות המטוס של איזיג'ט מאומן להעריך את כל המצבים ולפעול באופן מהיר והולם, כדי להבטיח את בטיחות הטיסה וביטחונם של הנוסעים בכל עת".
"למרות שאירועים כאלה נדירים, אנו מתייחסים אליהם ברצינות רבה ולא מאפשרים התנהגות פוגענית או מאיימת על הסיפון. בטיחותם ורווחתם של הנוסעים והצוות הם תמיד בראש סדר העדיפויות של איזיג'ט".