תפנית בחקירת החשד לתקיפה בדרום. לאחר שצעירה בת 21 הגישה תלונה במשטרה ולפיה שבעה רעולי פנים בשני רכבים חסמו את דרכה בכביש באזור צאלים, ירדו מהרכב ותכננו לתקוף אותה - עדכנה המשטרה הבוקר (שני) כי ממצאי החקירה העלו שאותה צעירה נקלעה לפעילות מבצעית של יחידה מיוחדת ולא הותקפה כפי שסברה.
במשטרה אמרו כי מהחקירה עלה כי "הצעירה שנסעה בדרך השדות עם אחותה הקטנה ברכב נקלעה לפעילות מבצעית של יחידה מיוחדת אשר הייתה עסוקה בטיפול באירוע חריג באזור אשר כלל מעצר חשודים באירוע פלילי, ולא הותקפה כפי שסברה. מפקד תחנת אופקים סנ"צ ניבי אוחנה עדכן את הצעירה ומשפחתה בדבר ממצאי החקירה".
2 צפייה בגלריה
הנזק לרכב לאחר שהנהגת ברחה מהתוקפים
הנזק לרכב לאחר שהנהגת ברחה מהתוקפים
הנזק לרכב לאחר שהנהגת ברחה מהתוקפים
הנהגת עופרי (21) סיפרה אתמול ל-ynet כי לחצה על דוושת הגז, פגעה באחד הרכבים - וכך חילצה את עצמה. היא מיהרה לצלצל לאחד מאנשי הביטחון ודיווחה לו על כך. האירוע דווח גם למשטרה, שהבוקר כאמור עדכנה כי אין מדובר בתקיפה בכביש.
"זה היה טראומטי, עד עכשיו לא נרגעתי", סיפרה אתמול עופרי, ששירתה בצה"ל כנהגת האמרים. "אספתי את אחותי בת ה-9 מהצהרון. נסעתי הביתה ופתאום ראיתי מאחורי ומלפני רכבים. הם הורידו אותי מהכביש וניסו לחסום אותי. אחד חסם אותי ומהרכב השני הם יצאו, באו לכיווני עם מסכות שחורות וחרמוניות. הבנתי שאני חייבת לצאת מזה. נתתי פול גז ואחותי צרחה מאחורה. הם ירדו אליי לתקוף אותי. אחד חסם אותי והשני פרק. רק התעסקתי באיך לברוח משם. התנגשתי ברכב ונסעתי במהירות. פחדתי שייפתחו כריות אוויר".
2 צפייה בגלריה
ישיבת ממשלה
ישיבת ממשלה
בן גביר, אתמול. ביקש "לרכז מאמץ בטיפול נחרץ בפורעים", בזמן שהחקירה בעיצומה
(צילום: אוליבייה פיטוסי)
עופרי, תושבת אחד המושבים בצפון הנגב, הוסיפה: "זה פשוט לא נורמלי, אלוהים יודע איך זה יכול היה להיגמר. נסעתי כמה שיותר מהר, חשבתי רק איך לברוח משם. אני בסדר, אבל לא מעכלת את זה עדיין. אני עכשיו מוסרת עדות למשטרה. אחותי הקטנה עדיין בטראומה, היא פשוט לא הפסיקה לצרוח ולבכות".
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב אתמול, עוד בזמן שחקירת המשטרה מתנהלת, ואמר: "הזדעזעתי לשמוע את תיאור המקרה החמור, וביקשתי ממשטרת מחוז דרום לרכז את כל המאמצים לטיפול נחרץ בפורעים. אני סומך על חוקרי המשטרה שיאתרו את העבריינים במהירות וימצו איתם את מלוא חומרת הדין".