קיבוץ ניר עוז הודיע על הירצחה של ג'ודי ווינשטיין חגי, בת 70, שעד היום נחשבה כחטופה המבוגרת ביותר בשבי חמאס.
ג'ודי נפגעה במהלך הטבח ב-7 באוקטובר, והיום (חמישי) הותר לפרסום כי היא נרצחה באותה שבת. בעלה, גדי חגי, בן 72, נרצח גם הוא בטבח והגופות של שניהם עדיין בידי חמאס.
2 צפייה בגלריה
גדי חגי וג'ודי ויינשטיין
גדי חגי וג'ודי ויינשטיין
גדי וג'ודי. שניהם נרצחו בשבת השחורה
ג'ודי הותירה אחריה ארבעה ילדים, שבעה נכדים וגם את אמה, בת 95. היא הייתה מורה לאנגלית עם התמחות בילדים עם צרכים מיוחדים ובעיות קשב וריכוז, וטיפלה בילדים עם חרדות בעקבות המצב בעוטף בשיטות מדיטציה ומיינדפולנס.
השבוע פרסמה רשת CNN ריאיון עם קרובי משפחתה של ווינשטיין. באותו ריאיון נכתב שג'ודי וגדי, ישראלים שמחזיקים גם באזרחות אמריקנית, נחטפו בזמן שיצאו להליכת הבוקר שלהם בניר עוז. בהמשך נודע למשפחה שג'ודי ניסתה להזעיק עזרה, דיווחה שהיא ובעלה נורו על-ידי מחבלים שנסעו על אופנוע - ושגדי נפצע קשה. "להבנתנו אף אחד לא היה מסוגל לחלץ אותם בשלב הזה", אמרה לרשת CNN אחותה של ג'ודי, אנדראה ווינשטיין.
בכתבה של CNN צוטטה גם אמה בת ה-95 של ג'ודי. "אני מאוד חוששת ומודאגת. אני רוצה לדעת אם ג'ודי בחיים ואם היא מוחזקת כבת ערובה. זה בלתי נסבל לא לדעת", אמרה.
אחרי ההודעה בשבוע שעבר על הירצחו של גדי חגי אמר נשיא ארה"ב ג'ו ביידן: "ג'יל ואני שבורי לב מהבשורה שגדי חגי האמריקני נרצח על-ידי חמאס ב-7 באוקטובר. אנחנו ממשיכים להתפלל לשלומה ולחזרתה של רעייתו, ג'ודי. אנחנו מתפללים למען ארבעת הילדים שלהם, שבעת הנכדים שלהם ושאר יקיריהם ומתאבלים איתם על הבשורה הטרגית הזו".