רותם מזרחי, תושב קריית מוצקין המכונה "נוכל הנשים" - הכה שוב ונעצר. השבוע הוא אמור להתחיל לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו, אך למרות זאת, כך מתברר - הוא ממשיך להתחזות, לנצל ולפגוע ונשים. הילה בן נון, תושבת ירושלים, נפלה קורבן למעלליו של מזרחי. "כל עוד המשטרה והפרקליטות לא יתעוררו, הוא ימשיך לפגוע בעוד נשים", אמרה היום (ראשון) בן נון לאולפן ynet.
"את רותם פגשתי בתור תומר בר אבן. הוא פנה אליי בערך לפני חודש בטוויטר, הגיב לי לאחד הציוצים, ומשם המשכנו לדבר", סיפרה. "מהר מאוד השיחה עברה לפרטי והוא אמר לי שהוא אוהב אותי ושהוא רוצה להיפגש איתי. בסופו של דבר נפגשנו עד שבעצם גיליתי שהוא פשוט נוכל".
2 צפייה בגלריה
הילה בן נון ורותם מזרחי
הילה בן נון ורותם מזרחי
"בדיעבד גיליתי שגנב ממני כסף". רותם מזרחי והילה בן נון
(צילום: משה מזרחי, )
נפגשתם ואז התפתח משהו? מערכת יחסים? הוא רוצה ממך כסף? "לא, הוא לא רוצה ממני כסף. בדיעבד גיליתי שהוא גנב ממני כסף, אחרי נסיעה שעשינו לטבריה. מערכת יחסים רגילה בין בני זוג, תחשוב על זה כאילו הכנסת מערכת יחסים של שנה לתוך פחות משבוע".
בן נון אמרה כי כל עוד המשטרה והפרקליטות לא תפעל, מזרחי ימשיך לפגוע בנשים. "זה לא משנה אם הוא נעצר כרגע, הוא בעקרון הוא היה אמור להיכנס לכלא כבר מזמן, פשוט גזר הדין שלו נדחה כמה וכמה פעמים. זה לא באמת משנה, כי הוא ממשיך בסורו, הוא כבר עושה את זה מעל עשרים שנה, הוא הונה מעל מאה נשים. כל עוד המשטרה והפרקליטות יתעוררו הוא ימשיך לפגוע בעוד נשים".
2 צפייה בגלריה
רותם מזרחי
רותם מזרחי
רותם מזרחי
מנחם אותך שהוא בדרך לכלא? "ממש לא. 14 החודשים האלה לא באמת יעשו משהו. הוא ממשיך לפגוע, כל עוד המערכת לא תתעורר ופשוט תעצור את זה ותפסיק לו את הגישה לאינטרנט, זה לא באמת ישתנה אם הוא יהיה בתוך הכלא או מחוץ לכלא".
מזרחי (39) נעצר בשבוע שעבר בחשד שהערים על נשים ברשת תוך שהוא משתמש בזהות בדויה, קיים עמן מפגשים אינטימיים ובחלק מהמקרים אף גנב מהן כספים. מחרתיים אמור מזרחי להתחיל ולרצות עונש מאסר בן 14 חודשים שנגזר עליו בגין עבירות של גניבה בנסיבות דומות. מזרחי הגיש ערר על ההרשעה לבית המשפט המחוזי, אך נדחה.
מזרחי נעצר בעקבות תלונות של שמונה נשים שטענו כי הוא השתמש בזהות בדויה והתחזה לאדם העוסק בין היתר בתפקידים ביטחוניים. מהחקירה עולה כי מזרחי נהג באופן שיטתי ליצור קשר עם הנשים ברחבי הארץ באמצעות שיטוט באתרי היכרויות וברשתות חברתיות, וזאת על מנת לקיים במרמה קשר אינטימי ולהוציא כספים וכן להתגורר על חשבונן. החוקרים מייחסים לו חשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות כאדם אחר במטרה להונות, שיבוש מהלכי חקירה, גניבה והונאה בכרטיס חיוב.