תאונה קטלנית בגליל המערבי: גבר כבן 62 נהרג הבוקר (שבת) בזמן שרכב על אופנוע בצומת שבי ציון שליד נהריה ונפגע מרכב חולף. יחד איתו הייתה אישה כבת 30 שנפצעה באורח קשה ופונתה לטיפול נמרץ.
התאונה אירעה סמוך לשעה 09:00, אז התקבל הדיווח במוקד של מרחב אשר במגן דוד אדום. רופא שחלף באזור וחובשים ופרמדיקים שהוזעקו לזירה ביצעו פעולות החייאה בגבר, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו בזירה. האישה פונתה עם פגיעה רב-מערכתית למרכז הרפואי לגליל בנהריה. בוחני התנועה של המשטרה הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות התאונה. לפי הערכה ראשונית, רוכב האופנוע לא ציית לרמזור אדום.
1 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 4
תאונת דרכים בכביש 4
האופנוע לכוד מתחת לפגוש הרכב
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
במשטרה אמרו כי לפי גורמי רפואה, ההרוג הוא תושב הכפר מזרעה, ובבית החולים עדיין לא גילו את זהותה של האישה.
החובש הבכיר סמיח עבד אל-קאדר והפרמדיק ניזאר ג'יריס סיפרו כי "שני הרוכבים שכבו על הכביש סמוך לאופנוע כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות רב מערכתית. רופא שנתקל בתאונה ביצע בגבר שהיה ללא דופק ונשימה פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ולאחר מאמצי ההחייאה נקבע מותו".
השניים הוסיפו כי "הרוכבת השנייה טופלה בשטח ופונתה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח כשמצבה קשה והיא מורדמת ומונשמת. נוסעי הרכב שהיה מעורב בתאונה נבדקו על ידי הצוותים שלנו ולא נזקקו לפינוי לבית חולים".
אמש נהרג רוכב אופנוע בנסיבות דומות ליד מחלף ניצני עוז, מזרחית לנתניה. החובשים של מד"א סיפרו כי האופנוע שכב בשולי הכביש כשהוא מפורק. נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה, בן 32 מקלנסווה, נפצע באורח קל ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא.