1 צפייה בגלריה
יוסף נעים
יוסף נעים
יוסף נעים. המקרה עדיין בבדיקה
בבית החולים ברזילי באשקלון גוברת ההערכה כי יוסף נעים בן השש מת מסיבוך של שפעת. בבית החולים סבורים כי אף שחלה בקורונה והחלים, אין קשר בין הנגיף לבין מותו, אך המקרה עדיין בבדיקה. שלוש מאחיותיו עדיין מאושפזות ומצבן טוב.
יוסף נמצא ביום שני ללא רוח חיים במיטה בביתו שבנתיבות. צוותי הרפואה שהגיעו לבית המשפחה סיפרו שהילד - שנדבק בקורונה לפני חודש וחצי והחלים - איבד את הכרתו תוך כדי שינה. על אף מאמצי ההחייאה בביתו ובבית החולים, לשם הובהל, נקבע מותו.

הילד החל להרגיש לא טוב ביום ראשון, והוריו החליטו שלא ללכת לאירוע משפחתי שתוכנן ונשארו איתו בבית. "הוא היה ילד שמח ופעלתן שלא סבל משום מחלות ואפילו היה לו תו ירוק אחרי שהחלים מקורונה", סיפר סבו. "היה ילד חזק, קפץ ממקום למקום, כמו ילד רגיל מלא אנרגיה ושמחת חיים. הוא היה הבן היחידי במשפחה. נפל עלינו אסון שלא כתוב בשום ספר".
שלוש מאחיותיו של יוסף - בנות שנתיים, ארבע ושבע - פונו שלשום לבית החולים עם קוצר נשימה והקאות. האחות הגדולה, בת 10, מאושפזת בברזילי כבר כמה ימים. לפי המשפחה, כל הילדים נדבקו בקורונה במוסדות החינוך.
שכנה של המשפחה סיפרה ל-ynet: "לפני כמה ימים האמא סיפרה לי שיש להם איזשהו וירוס סטנדרטי לכאורה במשפחה - של הקאות, חום, כאבי גרון. בשבוע שעבר התינוקת שלה לא הרגישה טוב, היה לה חום גבוה והיא פרכסה. היא הזמינה אמבולנס, בדקו אותה ואמרו שהכול תקין וזה כנראה מהחום. השבוע הבת הגדולה לא הרגישה טוב והתעלפה בסלון. הזמינו שוב אמבולנס ואשפזו אותה".
פורסם לראשונה: 23:01, 14.12.21