מידע שהגיע לאחרונה הוביל לפיצוח מותה המסתורי של תינוקת בת חודשיים מירושלים: המשטרה הודיעה הבוקר (שני) על פענוח רצח של תינוקת בעיר העתיקה - וחושדת שהוריה רצחו אותה באמצעות האכלתה באוכל שלא תואם את גילה, ובשל כך גרמו לה להיחנק למוות.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
(צילום: shutterstock)
האב החשוד הגיע במהלך 2014 עם בתו לבית חולים בירושלים, ושם נקבע מותה. כעבור זמן קצר גופתה שוחררה לקבורה. ההתפתחות בפרשה, שכונתה במשטרה "קשר השתיקה", הגיעה לאחרונה בעקבות מידע חדש על כך שמות התינוקת לא אירע בנסיבות טבעיות - והוריה, שנמצאים במאסר בגין תקיפת תינוק אחר שלהם, נלקחו לחקירה.
לפי חוקרי מרחב דוד של מחוז ירושלים, ההורים שמרו על נסיבות מותה בסוד לאורך השנים. מעצרם של האב (32) והאם (26) הוארך כמה פעמים לאחרונה, ובעקבות ביסוס התשתית הראייתית נגדם הודיעה המשטרה כי בקרוב יזומנו לשימוע בפרקליטות לפני הגשת כתב האישום.
עו"ד פארס מוסטפא, שייצג את האב מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר בדיון שנערך בבית המשפט לפני כחודש כי הוא מכחיש את כל המעשים שיוחסו לו. "האב משתף פעולה עם החוקרים. חשוב לציין שהממצאים הרפואיים מצביעים כי מדובר במוות טבעי. אנו מצפים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם", אמר הסנגור.