שוב אלימות בבית חולים וגם בבית ספר: עשרות בני אדם היו מעורבים היום (רביעי) בקטטה בבית החולים סורוקה בבאר שבע בין שתי משפחות מרהט. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו שישה בני אדם בחשד למעורבות בקטטה, והשליטו סדר במקום. צפו בתיעוד מחוץ לבית החולים.
3 צפייה בגלריה
קטטה בבית החולים סורוקה בבאר שבע
קטטה בבית החולים סורוקה בבאר שבע
תיעוד הקטטה בבית החולים סורוקה בבאר שבע
במקביל, אמרו בארגון המורים כי בית הספר הספר העל יסודי באבו גוש יושבת מחר, לאחר שהתקבל דיווח על אם ותלמידה שנהגו באלימות פיזית כלפי מורה. בעקבות זאת, כבר היום הופסקו הלימודים בבית הספר בשעה 12:00.
יו״ר ארגון המורים, רן ארז, אמר: "נמשיך במדיניות של אפס סובלנות למעשי אלימות כלפי עובדי הוראה. לצערי זו לא הפעם הראשונה שמעשי אלימות קורים בבית הספר. אנו מצפים מהעירייה וממשרד החינוך לטפל באלימות ההורים והתלמידים נגד מורים".
3 צפייה בגלריה
עומר שעבאן
עומר שעבאן
עומר שעבאן וזירת הפיצוץ ברכב בלוד
מוקדם יותר אותר עומר שעבאן, תושב לוד, ללא רוח חיים לאחר פיצוץ במכונית שבה שהה. ההערכה היא שמדובר בחיסול על רקע פלילי. כוחות גדולים של משטרת לוד הוזעקו לזירה שבה התפוצץ הרכב שעלה בלהבות, ברחוב מורדי הגטאות בעיר. גם חבלן משטרה הגיע למקום במטרה לבדוק את הרכב.
שעות ספורות לפני כן נורה למוות גבר בכניסה ליישוב לקיה שבנגב. שוטרים הגיעו לזירה, אספו ממצאים והחלו בסריקות בעקבות הרצח. גם סגן מפקד מרחב נגב, ניצב-משנה אייל אזולאי, הגיע למקום.
3 צפייה בגלריה
איהם נמר עלי אלערב לאחר הפציעה
איהם נמר עלי אלערב לאחר הפציעה
בן ה-15 שהותקף ביציאה מבית ספרו. ספטמבר האחרון
בתוך כך, לפני כחודש נעצר תלמיד תיכון על ידי המשטרה, בחשד שתקף מורה בתוך תיכון באבו גוש שליד ירושלים. שוטרי תחנת הראל של מחוז ירושלים, שהגיעו למקום, העבירו את החשוד (17) לחקירה בתחנת המשטרה ובחיפוש שערכו על החשוד אותרו אגרופן ותרסיס פלפל.
בספטמבר האחרון הותקף איהם נמר עלי אל-ערב (15), תושב אבו גוש, כשיצא מבית הספר שבו הוא לומד ביישוב שליד ירושלים, על ידי תלמידים אחרים. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בבירה במצב קשה והוכנס לניתוח. המשטרה עצרה שני חשודים בתקיפה, בני 16.