שתיים מהצעירות שטענו בעבר שנוצלו מינית על ידי אייל גולן ומקורביו – בתיק "משחקי חברה" שנסגר מאז ללא כתב אישום נגד הזמר - הגישו היום (ב') למשטרת מרחב ירקון תלונות נגד גברים נוספים שלטענתן פגעו בהן באותה תקופה. בתלונות שהגישו הנשים, כיום בשנות ה-20 לחייהן, הן ציינו כי מדובר בין היתר בכדורגלן עבר מפורסם ובמפיק מוזיקלי.
עו"ד אשרת קירמה מהצוות שמייצג את שתי הנשים, סיפרה שהן הגישו היום 10 תלונות נגד 11 גברים: "למתלוננות ומתלוננים לוקח זמן לעבד את מה שקרה להם. כשהחקירה התנהלה ב-2013 הן לא היו מתלוננות אלא נחקרו כמעורבות בפרשה, וכך הייתה ההתייחסות אליהן. חלק מהשמות והתלונות שהן מעלות היום כבר הועלו בחקירה ההיא וחלק לא. הן מפגינות אומץ והן מתמודדות מול מנגנון מאוד משומן. הן מתלוננות נגד אנשים חזקים ויש להן רק האחת את. יש פרויקט מימון המונים לעזור להן".
עו"ד גליה שמילוביץ' הוסיפה: "הן עברו שנים קשות מאוד אחרי שהפרשה התפוצצה. לא הכירו בהן כנפגעות והן הידרדרו. צריך לזכור את הסמים ששפכו עליהן בשפע. הייתה פה שיטתיות שעולה גם מחומרי בחקירה מ-2013, והן מחזקות את זה עכשיו. היום, אחרי שיקום ארוך, הן מצאו עצמן בזוגיות עם ילדים וחזקות". הצעירות מנהלות גם קמפיין למימון המונים של הליכי התביעה.
בתגובה שנמסרה מחברת ההפקות "ליאם הפקות" של גולן נקשר בין התלונות לבין תביעה אזרחית שמתנהלת בפרשה: "התלונות לא הוגשו נגד אייל גולן, ויתרה מכך, חומרי חקירת המשטרה בזמן אמת הם שחשפו את הפערים הבלתי ניתנים לגישור בין גרסת התובעות בזמן האירועים, לטענותיהן בכתב התביעה. חומרים אלו היו גלויים לתובעות במשך כל השנים, מה שמוכיח שוב כי המהלך התקשורתי במהותו הוא ניסיון נוסף לעכב הליך משפטי תלוי ועומד, במטרה לנסות ולסחוט כספים שלא בדין.
"אם התובעות היו באמת ובתמים מבקשות אמת - הן לא היו מעכבות כל העת את ההליך המשפטי בהטרלות חוזרות ונשנות. התנהלות זו פוגעת במלחמה הצודקת להגנת נפגעות ונפגעים".
פרשת "משחקי חברה" נחשפה בנובמבר 2013, לאחר שפורסם כי במשטרה התקבלה תלונה של נערה שטענה כי קיימה יחסי מין עם "זמר מפורסם". במסגרת החקירה הכחיש גולן את המיוחס לו וטען שלא ידע שמדובר בנערות שגילן פחות מ-18.
באחת העדויות בתיק סיפר גולן על מפגש מיני עם בחורה שהביא לדירתו אביו, דני ביטון, שמאז הורשע וריצה מאסר לפני שהלך לעולמו בתחילת השנה: "אני לא זוכר בדיוק מתי, אבל במהלך השנה האחרונה אבא שלי הגיע אליי הביתה עם שתי בחורות. אחת מהן הציגה עצמה כ-ע', בת 21, והתחילו ביני לבינה עניינים שהגיעו לקטע של מין אוראלי. תוך כדי זה שהיא ביצעה בי מין אוראלי הרגשתי משהו לא בסדר ולא בטוח בקשר לגיל שלה. משהו בהתלהבות שלה לא נראה לי. בזמן שע' ביצעה בי מין אוראלי אבא שלי והבחורה השנייה היו בסלון לידנו. אחרי שלוש דקות עצרתי ושאלתי אותה שוב לגילה והיא אמרה לי שהיא שיקרה והיא בת 17 וחצי 18, התלבשתי. כעסתי מאוד על אבא שלי ואמרתי לו שבגללו הקריירה שלי תיהרס".