שר הדיגיטל לשעבר, חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד, התבטא בחריפות נגד מחנה השמאל והיועצים המשפטיים ב"שידור ספייס" בטוויטר - וחולל סערה. אמסלם, שהתבטאויותיו הקשות חוצות בעיני חברי כנסת רבים את הגבול, טען הערב (יום שבת) כי דבריו הוצאו מהקשרם - אך בכל זאת הוגשה נגדו תלונה במשטרה.
הסערה החלה ביום חמישי, אחרי שאמסלם ביקר בחריפות שאופיינית לו את הרכב הממשלה ופעילותה. אמסלם אמר, למשל, כי "כנופיה מטורפת, בולשביקית ואנטי-ציונית השתלטה על המדינה", והוסיף כי "ראש הממשלה נתניהו הוא שליחו של הקדוש ברוך הוא. כל פקיד שממנים ישר מתהפך על הליכוד, זה לא יקרה יותר. רק אנחנו נמנה, פקיד שלא יעזור לנו נחתוך לו את המשכורת". הוא תקף גם את יו"ר הכנסת מיקי לוי ואת הקואליציה הנוכחית, שלדבריו דורסת את האופוזיציה, ואמר כי "אם אהיה יו"ר הכנסת, אני לא נותן להם להיכנס לשטח הכנסת".



אמסלם גם התייחס ליועצים המשפטיים של משרדי הממשלה השונים, ואמר כי "מדובר בזאבים שטורפים כל מה שזז - ואם לא נדע לרסן אותם ולהכניס אותם למכלאה, בסוף הם יאכלו אותנו שוב פעם ואז המדינה תלך לפי תהום. כך אני מאמין". בכלי תקשורת אחרים, נציין, הובא ציטוט זה של אמסלם כאומר שיש לכלוא את השמאלנים במכלאות - וב"דה מארקר" ובחדשות קשת אף התנצלו על כך.
הדברים מצטרפים למתקפה חריפה לא פחות של אמסלם בשבוע שעבר באולפן ynet, אז כינה את יו"ר הכנסת "סמרטוט רצפה" ואת שר החוץ יאיר לפיד "מפעל רדיואקטיבי של שקרים". את את אנשי הממשלה הנוכחית כינה "נוכלים ושקרנים".
עם צאת השבת ואחרי סערה תקשורתית גדולה פרסם אמסלם הבהרה וכתב: "הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת. הרי בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (השמאלנים) במכלאות".
עם זאת, אמסלם הבהיר: "‏אמרתי ולא אתנצל על כך - ‏כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון. ‏לכולם מותר לדבר על בריונים וסמרטוטים, רק לדודי אמסלם לא? לכולם מותר לדבר עם הידיים ולהיות בוטים, רק לדודי אמסלם לא? אז לא עוד. לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני וללא פחד או מורא, ואייצג את האמת והצדק של המחנה הלאומי".