ח"כ אלמוג כהן: אין יכולת לאטום הרמטית את הסכנה
(צילום: אבי חי)

ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית התייחס הבוקר (יום ראשון) בריאיון ל-ynet Live לפיגוע הירי שאירע אתמול בעיירה חווארה, שבו נרצחו שי סיילאס ניגרקר (60) ובנו אביעד ניר (28), וקרא: "בסוף אין יכולת לאטום הרמטית את הסכנה, אני קורא מכאן לאזרחי מדינת ישראל שלא להיכנס לשטחים שאליהם אסור להיכנס ולא 'לפרנס את האויב'".
כשנשאל על אחריות הממשלה למצב הביטחוני כהן ציין כי "יש לנו המון מה לשפר. האירוע הקשה אתמול הוא אירוע שקשה מאוד למנוע מראש", והוסיף: "סדר העדיפויות צריך להיות ברור: מענה הולם לטרור הפלסטיני - גירוש משפחות המחבלים, הריסת הבית בפיצוץ והוצאה להורג של מחבל במידה שנשאר בחיים".
בנוסף, כהן התייחס לירי צה"ל ברעול פנים יהודי שהשליך אבנים על כלי רכב פלסטיניים הלילה בבנימין, ואמר: "כל מי שמנסה לפגוע ולקחת חיים של חפים מפשע הוא אדם שפל. אבל אני לא יכול להגיד שהוא טרוריסט, אין טרור יהודי, זה לא אותו דבר. מיידה אבנים צריך לעמוד לדין ולהיכנס לכלא עד יומו האחרון".
1 צפייה בגלריה
אלמוג כהן במליאת הכנסת
אלמוג כהן במליאת הכנסת
"אין טרור יהודי". ח"כ כהן
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בנוסף לדרישתו להוציא להורג מחבלים, כהן טען כי כאשר הכנסת תחזור מהפגרה, יאושר החוק לגירוש משפחות מחבלים: "אני מאמין שבמושב הבא זה ייכנס לספר החוקים של מדינת ישראל, כבר הצענו וזה עבר בקריאה טרומית, זה הדבר הראשון שצריך להיות לפני הכל. אבל גם זה קשור לרפורמה המשפטית".