2 צפייה בגלריה
מוריס משה במברון
מוריס משה במברון
נמצא לאחר כשבוע כשהוא בריא ושלם. מוריס משה במברון
( באדיבות המשפחה)
לאחר שמשפחתו איבדה עימו קשר למשך שבוע, המטייל מוריס משה במברון (30) אותר היום (ראשון) באזור הכינרת. הודות לפרסום בדבר היעדרו, ליחידת הכלבנים לישראל (יכ"ל) הגיעו עדויות רבות של אנשים שסיפרו כי ראו את במברון, ומתנדב של הארגון, דוד עבדי, איתר אותו באתר הטבילה ירדנית. עם מציאתו התברר כי הקשר עימו ניתק מאחר והטלפון הנייד שלו ניזוק ממים במהלך טיוליו והתקלקל, דבר אשר מנע גם את איתורו באמצעות איכון.
עקבותיו של במברון נעלמו לאחר שבשבת הקודמת שיתף ברשתות החברתיות תמונה שלו בשמורת אפולוניה בהרצליה. אימו, סמדר זהר, ביקשה סיוע באיתורו: "תעזרו לנו, אנחנו מאוד מודאגים". עבדי מצא כאמור את במברון כשהוא בריא ושלם באתר ירדנית, לאחר שהתקבל ביכ"ל מידע כי הוא נמצא במקום.
דודתו של במברון, נופר בן פורת, בירכה על איתורו: "לאחר מספר ימים ולילות ללא שינה, במזג אוויר קיצוני ושביל לא כל כך סימפטי, במיוחד למי שמטייל לבד, הפרסומים ברשתות החברתיות עשו את שלהם. קיבלנו טלפונים והודעות בלי סוף בקשר למוריס, ולבסוף אכן הוא נמצא קרוב לנהר הירדן. סוף סוף קיבלנו תחושת רוגע והקלה, לאחר שבוע של חיפושים מסיביים. הוקל לנו שהוא אכן ממשיך בטיול ושהכל בסדר, וזה רק כי הטלפון נהרס ואבד לו. תודה לכל מי שנתן יד בדבר, פקח עיניים ודיווח. ללא האנשים הטובים סביבנו ורעש ברשתות החברתיות והתקשורת זה לא היה קורה".
2 צפייה בגלריה
מוריס משה במברון
מוריס משה במברון
"סוף טוב לחיפושים"
( באדיבות המשפחה)
במברון, במקור מבאר שבע, עבד באילת ולאחרונה התפטר ויצא לטייל בשביל ישראל. בטרם נמצא, אדם יצר קשר עם האחיינית של במברון בעקבות הפרסומים על היעדרותו ואמר לה כי הוא הסיע אותו מתחנת הכוח בחדרה לחוף הים בקיסריה. אותו אדם סיפר שבמברון "נראה בסדר, קנה שימורים, סיפר לי על הטיול ושהוא מתכנן להמשיך ללכת בשביל ישראל".
מדוברות יכ"ל נמסר: "סוף טוב לחיפושים - מתנדבי יכ"ל איתרו את המטייל שהקשר עמו נותק לפני יותר משבוע, ועקב גל החום שפוקד את אזורנו היה קיים חשש לחייו. מייד עם קבלת הקריאה, מתנדבי יכ"ל פעלו תוך הפעלת מיטב האמצעים וביצוע תשאול מעמיק. לפני שעה קלה, בתום החיפושים של מתנדבי יכ"ל, הנ"ל אותר על שביל ישראל כשהוא בריא ושלם. האיתור התאפשר הודות לפרסום שלנו, ולהפצה שלכם".