ראמי אבו אל-קיעאן, תושב חורה שבנגב, נהרג בהתהפכות בכביש 80, סמוך להר עמשא שבחבל יתיר בנגב. אבו אל-קיעאן (33) היה ברכב עם שני ילדיו שהתלוו אליו לעבודתו, וכתוצאה מהתאונה נפצע באורח אנוש. מותו נקבע בבית החולים. שני ילדיו, בני 15 ו-12, נפצעו באורח קל עד בינוני.
2 צפייה בגלריה
ראמי אבו אלקיעאן תאונה תאונת דרכים הר עמשא
ראמי אבו אלקיעאן תאונה תאונת דרכים הר עמשא
נהרג בנסיעה עם ילדיו. ראמי אבו אל-קיעאן
התאונה אירעה סמוך לשעה 13:40, אז התקבל הדיווח על ההתהפכות - ככל הנראה עצמית - במרחב נגב של מגן דוד אדום. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את אבו אל-קיעאן לבית החולים סורוקה כשהוא סובל מחבלה רב-מערכתית, ויחד איתו גם את שני ילדיו שסבלו מחבלות בגפיים ובראש.
הפרמדיק בוריס מירצ'בסקי ממד"א סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו בשטח, סמוך לכביש, את הרכב עם פגיעות קשות. שני נערים כבני 12 ו-15 התהלכו במקום ויחד עם כוח רפואה של הצבא חילצנו את הפצוע אנוש שהיה מחוסר הכרה.
2 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בכביש 80 סמוך להר עמשא
זירת תאונת הדרכים בכביש 80 סמוך להר עמשא
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
"מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל ביצוע פעולות החייאה ופעולות כירורגיות על מנת לטפל בפציעות הקשות, ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך המשך פעולות החייאה. שני הנערים סבלו מחבלות בפלג גופם העליון, טופלו בשטח על-ידי צוות טיפול נמרץ נוסף של מד"א ופונו לבית החולים במצב קל-בינוני".
בשעות הלילה נהרגה לירון ברמי, בת 14 שעברה לאחרונה לשדרות ונדרסה למוות כשהייתה בדרכה להיפרד מחברותיה בפתח תקווה. ברמי נהרגה מפגיעת רכב בזמן שחצתה מעבר חצייה, ובמשטרה אמרו כי התאונה נגרמה מאי-ציות לרמזור אדום, אך לא מסרה של מי. הנהג הפוגע שוחרר בתנאים מגבילים לביתו.